جمعه 10 فروردين 1403   03:27:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

از سوی مرکز ملی خلاقیت و نوآوری اشراق منتشر شد:

فراخوان ایده‌های استارت‌آپی برای هدایت روابط دختر و پسر به ازدواج

  • خلاصه :فراخوان یازدهمین رویداد ملّی ایده پردازی «کاریزنگار» با عنوان «هدایت روابط دختر و پسر به ازدواج» به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، یازدهمین رویداد ملّی ایده پردازی «کاریزنگار» با عنوان «هدایت روابط دختر و پسر به ازدواج» به منظور فراهم آوری ایده‌های استارتاپی در حوزه های "روابط ازدواج به‌قصد همسریابی"، "روابط به‌قصد تأمین نیاز"، "روابط به‌قصد تجربه قدرت و جاذبه"و "روابط به‌قصد کنجکاوی و تفنن" از سوی خانه خلاق و نوآوری اشراق منتشر شد.
ایده‌ها و ظرفیت‌های ارسالی باید خلاقانه و تامین کننده نیازهای فرهنگی و اجتماعـی باشند. در واقع ایده‌ها باید از جنس B2b، G2B و C2Bباشد به گونه‌ای که مشتریان استارت‌آپ، نهادها و سازمان‌ها و عموم مردم خواهندبود.
مالکیت ایده برای ایده‌پرداز محفوظ می‌باشد و در خانه خلاق و نوآوری اشراق به ایده‌پرداز کمک می‌شود تا ایده خود را به نتیجه برساند و آن را تجاری سازی کند.
ایده‌های دارای ارزش افزوده، ضمن دریافت جایزه، برای رشد و تبدیل به شرکت خلاق در خانه خلاق و نوآوری اشراق خواهند شد.
ارائه ایده و ظرفیت به صورت فردی و تیمی و در قالب شخصیت حقیقی و حقوقی امکان پذیر می‌باشد.
برای ایده‌های ثبت شده گواهیِ ارائه ایده و برای برترین‌ها گواهیِ رتبه صادر خواهد شد.
در این رویداد ایده‌هایی مورد پذیرش و حمایت واقع خواهند شده که قابلیت تبدیل به شرکت خلاق را داشته باشند و بتوانند محصول یا خدمت نوآورانه‌ای ارائه کنند که نیازهای فرهنگی و اجتماعی نهادها و دستگاه‌های دولتی و عمومی را تأمین نماید.
مهلت ارسال آثار به این رویداد ملی تا 15 خرداد ماه 1401 تعیین شده است، همچنین برای رتبه اول 30 میلیون ریال، رتبه دوم 20 میلیون ریال و رتبه سوم 10 میلیون ریال و برای پنج نفر شایسته تقدیر هرکدام ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان جهت اطلاع از تقویم رویداد، ثبت ایده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://KARIZNEGAR.IR مراجعه کنند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما