جمعه 10 فروردين 1403   18:17:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تا 25 فروردین ماه ادامه دارد؛ 

پذیرش سطح سه و چهار مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین

  • خلاصه :مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) برای سال تحصیلی جدید ثبت نام می نماید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ناهید قاسم پور «مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین(ره)» وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گویی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان فرمودند که «امروز بیداری زن مسلمان از برکات بزرگ انقلاب عظیم اسلامی است».
وی با بیان این که اساس یک جامعه سالم را خانواده های سالم تشکیل می دهد، افزود: خانواده نهادی مقدس و بی بدیل برای رشد و تکامل افراد است و خواهران مهمترین و اصلی ترین نقش را در جهت تعلیم و تربیت به عهده دارند، بدیهی است برای نایل شدن به رشد همه جانبه تعلیم و تربیت، توجه به نیازهای همه جانبه آموزش خواهران نیز ضروری است.
مدیر مدرسه علمیه مجتهده امین(ره) ادامه داد: این مؤسسه با شرایط و ظرفیت های مناسب و با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، فرصت طلایی را فراهم آورده تا طلاب بتوانند در فضای مناسب، از اساتید مجرب با سوابق علمی بسیار والا، در جهت ارتقاء و پیشرفت علمی و فرهنگی خود استفاده کنند.
وی با اشاره به امکان ثبت نام از دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه گفت: از ویژگی های پذیرش سال تحصیلی 1398 این است که دانشجویان با مدرک کارشناسی نیز می توانند با رعایت ضوابط و شرایط خاص در مقطع عالی (سطح3/ کارشناسی ارشد) رشته های همسو در این مؤسسه ثبت نام نمایند.
قاسم پور زمان ثبت نام را تا 25 فروردین ماه 1398 اعلام و خاطرنشان کرد: متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام میتوانند به پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.Paziresh.whc.ir  مراجعه و یا به صورت حضوری به واحد آموزش مؤسسه مجتهده امین واقع در اصفهان، خیابان ملک شمالی، کوچه شماره 2 مراجعه کنند.
لازم به ذکر است امکان ثبت نام برای سطح چهار فقه خانواده و سطح سه کلام اسلامی مانند سال های قبل وجود دارد. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما