پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:29:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

همایش تقدیر از مبلغان نمونه برگزار شد

  • خلاصه :طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از 22 مبلغ عرصه مبارزه با کرونا تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: منبر همچنان کارکرد مخصوص به خود را دارد، باید با مخاطب شناسی ، آشنایی با روش های جدید ، نیاز سنجی و سخن گفتن بر اساس آن و ارتباط با نسل جوان وارد ین عرصه شویم.
وی تاکید کرد: دشمن برای اقدام شوم خود در این استان سرمایه گذاری و طمع کرده، لذا باید با حضور جدی و جهاد تببین که حداقل 40 موضوع به روز دارد به مقابله با او بپردازیم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: باید نگاه کرد که دشمن کجا آتش تهیه می ریزد و کجا دست گذاشته و تمرکز کرده، باید آن نقاط را مورد توجه جدی قرار دهیم.
امام جمعه اهواز منبر پر محتوا و قوی را یکی از عوامل مصونیت بخشی به نسل جوان در برابر شبهات دانست و گفت: اگر بنیه اعتقادی جوانان ما تقویت شود به راحتی تحت تاثیر القای شبهات قرار نمی گیرند، از این رو نباید منابر ما به قصه و داستان ختم شود، باید متناسب با نیازهای روز تنظیم و ارائه گردد.
وی در پایان از برگزاری این همایش از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تقدیر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت ها و رویکردهای این نمایندگی ارائه کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شیخ جبار عبیات با بیان آیات  و روایات، بر منبر عالمانه تاکید کرد.
گفتنی است در این همایش از حجج الاسلام و المسلمین آقایان شیخ جبار عبیات به عنوان مبلغ نمونه در محور معاشرت و زیست مردمی، شیخ رضا عطائی خواه  در محور امام جماعت موفق، شیخ عبدالکریم سلطانی در محور تهذیب و تربیت و شیخ محمد گاشه در محور خدمات اجتماعی تقدیر شد.
همچنین مجوز فعالیت گروه تبلیغی جهادی حضرت جواد الائمه علیه السلام در شهر اهواز به حجت الاسلام و المسلمین دانیال اریکه ارائه گردید.
تقدیر از 22 مبلغ عرصه مبارزه با ویروس کرونا در قالب طرح طاهرین آرامستان نیز پایان بخش این همایش بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما