پنجشنبه 30 فروردين 1403   23:58:34

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار آیت الله شفیعی:

حضور جدی طلاب خوزستانی در مناطق توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که نوعاً طلاب خوزستانی خودجوش، خدوم، مؤثر و با انگیزه هستند، گفت: هر جا طلاب خوزستانی حضور جدی داشته اند، توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار آیت الله سیدعلی شفیعی «نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری» اظهار داشت: در حوزه علمیه دروس مرسوم از جمله فقه و اصول ارائه می شود اما آنچه دفتر تبلیغات اسلامی روی آن تأکید دارد، دستیابی یک طلبه به مهارت لازم جهت تبلیغ است.

وی گفت: نوعاً طلاب خوزستانی خودجوش، خدوم، مؤثر و با انگیزه هستند که ما سعی داریم با حمایت های آموزشی و تبلیغی از آنان فعالیت کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: هر جا طلاب خوزستانی حضور جدی داشته اند، توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی افزود: این مسئولیت ها خطیر است و ما به حمایت های معنوی و دعاهای بزرگانی همچون حضرتعالی نیازمندیم.

آیت الله شفیعی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی به ایشان، فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و برای موفقیت های بیشتر این دفتر دعا نمود.

گفتنی است در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد دبیری فرد «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» در سخنانی گزارشی از عملکرد این دفتر ارائه کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما