جمعه 31 فروردين 1403   00:08:44

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان مطرح شد؛

نیم‌نگاهی کوتاه به اهداف و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

  • خلاصه :حجت‌الاسلام و المسلمین دبیری فرد، اهداف و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را تشریح کرد و گفت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام  والمسلمین محمد دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم که نخستین آن تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله است.

وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» اعلام کرد و افزود: در راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فن مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین دبیری فرد، "تحکیم نظام خانواده" با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و بیان کرد: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است که در این خصوص نیز اساتید بصیرتی را به مدارس علمیه اعزام می‌کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، اضافه کرد: هم‌اکنون این آمادگی را داریم که در زمینه‌هایی همچون «تحکیم نظام خانواده»، «کارآمدی نظام»، «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» و «تعمیق ایمان و باورهای دینی و نقد فرق ضاله» دوره‌های آموزشی را در سطح مدارس علمیه برگزار کنیم.

وی، اعزام مبلغ در مناسبت‌های گوناگون و همچنین اعزام به‌صورت هفتگی را یکی دیگر از برنامه‌های مستمر دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد و گفت: در صورت آمادگی مدارس، می‌توانیم با ارائه حکم اعزام، طلاب را پنج‌شنبه و جمعه هر هفته، به مناطق هدف اعزام کنیم.

حجت ‌الاسلام و المسلمین دبیری فرد، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه از طلاب فعال در فضای مجازی، حمایت می‌شود، اظهارداشت: طلابی که در فضای مجازی فعال هستند، می‌توانند در سایت دفتر تبلیغات اسلامی (معاونت فضای مجازی- بخش هنر و رسانه- بخش اشراق»، ثبت‌نام کرده و فعالیت‌های خود را در قالب یک طرح بارگذاری کنند، بدین‌صورت با تأیید طرحشان، از آن‌ها حمایت خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما