پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:41:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است

  • خلاصه :نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و با توجه به مدیران کنونی، شاهد پیشرفت خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، آَیت الله شفیعی در دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: آیه شریفه «الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیباً»، این پیام را می رساند که هیچ چیزی دوام و بقائش به جزء با تبلیغ نیست.

وی گفت: در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان ضمن تأکید به تبلیغ فرمودند، اسرائیل با این همه سر و صدا وابسته به تبلیغ است، به این دلیل باید بیش از این به تبلیغ اهمیت داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من اعتراف می کنم دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و با توجه به مدیران کنونی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ان شاءالله شاهد بهتر شدن مسائل تبلیغی در استان باشیم.

وی افزود: یقیناً مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، نسبت به مسائل خوزستان کاملاً استحضار دارند، لذا نیاز است که این نمایندگی مورد حمایت بیشتری قرار گیرد تا ان شاءالله شاهد روال خوبی از نظر تبلیغات در استان باشیم و توانایی های خود را به منصه ظهور برسانیم.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد «معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در بیاناتی، گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

همچنین، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد نیز گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد. 

در این جلسه، یاد و خاطره طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی «فرزند آیت الله شفیعی» را گرامی داشتند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما