پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   02:54:18

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در گفت و گویی تبیین شد:

اعزام 175 مبلغ توسط دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در ایام محرم

  • خلاصه :سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام 175 مبلغ در 27 شهرستان خوزستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام اصغر غیبی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این اعزام ها در قالب اعزام محرم انجام خواهد شد.
وی در خصوص اعزام مبلغ به شهرستان ها در ایام کرونایی گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که در رابطه با ویروس کرونا با آن رو به رو هستیم، مبلغان اعزامی علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید در مراسم هایی حضور پیدا کنند که همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت شده و مردم را نیز در منبرهایشان به این امر تشویق کنند. 
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص نحوه نظارت بر مبلغان اعزامی تصریح کرد: با هماهنگی حوزه های علمیه ناظرانی برای تحت نظر داشتن مبلغان به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی، محتوا و کیفیت تبلیغ نیز تعیین شده اند. 
وی گفت: تمرکز ما برای اعزام محرم سال 1399، تحت پوشش قرار دادن مناطق خالی از روحانی اعم از روستاها، مناطق حاشیه شهر و حتی برخی از مناطق شهری و مسجدهای بدون روحانی است.
حجت الاسلام غیبی با تأکید بر اثربخشی مبلغان و بالابردن سطح محتوای تبلیغی اظهار داشت: اعزام مبلغان به مدت 12 روز (از یک الی 12 محرم سال جاری) است و در این راستا نیز بسته های محتوایی با عنوان «ره توشه مبلغان» که شامل مطالب غنی و خوبی است، آماده شده و به صورت اصل کتاب وpdf  در اختیار مبلغان قرار داده شده است.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: منابر آماده ای نیز در رابطه با ایام محرم تهیه شده و به جهت بالابردن سطح محتوای تبلیغ، در اختیار مبلغان قرار داده شده تا از آن استفاده کنند.
وی افزود: علاوه بر تبلیغ سنتی و چهره به چهره، مبلغان باید در فضای مجازی نیز به تبلیغ پرداخته و تعداد مخاطبین در فضای مجازی برای این مبلغان حداقل 200 نفر معین شده است.
حجت الاسلام غیبی در خصوص نحوه انتخاب مبلغان برای اعزام در شهرستان ها اظهار داشت: سال گذشته با ارائه فراخوان عمومی و بر اساس نیاز و ضرورت هایی که وجود داشت، فراخوان انجام شده و بعد از تأیید حکم از حوزه های علمیه، افراد را معین می کردیم. 
وی گفت: امسال با مدیران حوزه های علمیه شهرستان ها ارتباط گرفته، نفرات و مناطق خالی را قبل از فراخوان عمومی معین کرده و به هر شهرستان بر اساس سه فاکتور جمعیت شهرها، تعداد مبلغین مستقر (اعم از سازمان تبلیغات اسلامی و طرح هجرت) و قوت حوزه تبلیغ و حوزه علمیه آن منطقه، برای اعزام مبلغ سهمیه اختصاص داده شد و با هماهنگی حوزه های علمیه مراحل درخواست، تأیید حکم و صدور حکم انجام شد.
سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص اعزام مبلغان خواهر تصریح کرد: از 175 مبلغ اعزامی، با توجه به وضعیت کرونایی درصد کمی به مبلغان خواهر اختصاص داده شد و فعلاً سهمیه خواهران مبلّغ 20 نفر است. 
وی خاطرنشان کرد: در پایان 12 روز، اعزام محرم ما به پایان خواهد رسید  و مبلغان از طریق سامانه سمتا گزارش خود را ارسال خواهند کرد؛ این گزارش ها ضمن دریافت تأیید مدیران حوزه های علمیه، مراحل بعدی آن انجام خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما