سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403   11:32:08

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

فعالیت پنج گروه تخصصی تبلیغی در خوزستان

  • خلاصه :سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت پنج گروه تخصصی تبلیغی در سطح استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام اصغر غیبی در گفت و گویی با اشاره به فعالیت 5 گروه تخصصی تبلیغی در استان خوزستان، اظهار داشت: این گروه ها در سه محور نقد وهابیت، خانواده و مشاوره اسلامی و نقش آفرینی در فضای مجازی فعالیت می کنند.

وی گفت: محور نخست نقد فرقه ضاله وهابیت است و این فرقه همواره به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در بین مسلمان به ویژه شیعیان می باشد؛ مقابله با توطئه ها و فتنه های وهابیت از رسالت های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

سرپرست اداره فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به بحث خانواده و فضای مجازی، تصریح کرد: محور دوم، خانواده و مشاوره اسلامی است که متأسفانه در جامعه امروزی در میان خانواده ها مشکلات بسیاری وجود دارد و منشأ اصلی این مشکلات، دوری از آموزه های اسلامی و دینی است که برخی از این گروه های تبلیغی با توجه به تخصصی که در این زمینه دارند، به خانواده ها کمک و مشاوره اسلامی می دهند.

وی با تأکید بر اهمیت حضور مبلغین در فضای مجازی، افزود: محور سوم، نقش آفرینی در فضای مجازی است که بنا بر تأکید مقام معظم رهبری جهت مقابله هدفمند و مؤثر با هجمه های دشمن و جریان سازی برای فرهنگ داخلی و هدایت و استفاده وسیع از کالای فرهنگی در میان اقشار جامعه باید افراد کاربلد و متخصص در این عرصه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام غیبی اظهار داشت: گروه های تبلیغی تخصصی انصار الولایه و دارالاعلام ویژه نقد وهابیت، گروه های تبلیغی تخصصی حیات طیبه و نوید زندگی ویژه خانواده و مشاوره اسلامی و یک گروه تبلیغی تخصصی ویژه فضای مجازی و سواد رسانه ای است که در استان خوزستان فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه ها متشکل از 10 مبلغ می باشند که اعزام آنها به صورت گروهی در مکان های مورد هدف استان خوزستان انجام می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما