جمعه 10 فروردين 1403   12:36:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

قدردانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی از آیت الله جزایری به دلیل راه اندازی ستاد مردمی و جهادی

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از اقدام شایسته و انقلابی آیت الله موسوی جزایری جهت راه اندازی ستاد مردمی و جهادی کمک به سیل زدگان خوزستان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین واعظی که به خوزستان سفر کرده است، پس از بازدید از مناطق سیل زده و حضور در قرارگاه عملیاتی هلال احمر با آیت الله موسوی جزایری "نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز" دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری مناطق درگیر سیل در خوزستان را شرح داد و‌ حجت الاسلام والمسلمین واعظی قول مساعد جهت کمک به مناطق سیل زده بر اساس آنچه در توان دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد را داد.
همچنین، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اقدام شایسته و انقلابی آیت الله موسوی جزایری جهت راه اندازی ستاد مردمی و جهادی کمک به سیل زدگان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.
در این دیدار، حجج اسلام والمسلمین ثنایی "مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم"، روستا آزاد "معاون فرهنگی و تبلیغی این دفتر" و علی نژاد "رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان" حجت الاسلام و المسلمین واعظی را همراهی کردند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما