شنبه 1 ارديبهشت 1403   00:24:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تشریح کرد:

گزارشی از عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف

  • خلاصه :رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در عرصه های مختلف تبلیغی، آموزشی و پژوهشی پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با آیت الله نوری همدانی به ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در عرصه های مختلف تبلیغی، آموزشی و پژوهشی پرداخت و اظهار داشت: بسیاری از مبلغین نخبه دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر تبلیغ، به آموزش و پژوهش نیز می پردازند.
وی افزود: تکیه دفتر تبلیغات اسلامی صرفاً به اعضای هیئت علمی و پژوهشگران خودش نبوده و از ظرفیت های حوزه های علمیه نیز استفاده می برد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تفسیر ما از تبلیغ دین تفسیری موسع است که تبلیغ چهره به چهره تأثیرگذارترین نوع آن است؛ اما باید دانست که این روزها تبلیغ در عرصه فضای مجازی نیز دست کمی از تبلیغ چهره به چهره ندارد.
وی، تعداد مبلغین اعزامی در ماه مبارک رمضان امسال را بالغ بر 9 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در ماه محرم نیز حدود 9 هزار نفر مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف کشور اعزام خواهند شد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گروه های تبلیغی تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی را فعال در 33 عرصه علمی تبلیغی برشمرد و تصریح کرد: آموزش های کاربردی یکی دیگر از خدماتی است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی ارائه می گردد؛ این آموزش ها در قالب 40 بسته آموزشی در زمینه های مختلفی همچون تربیت کودک و نوجوان، شبهات و فرق انحرافی تنظیم شده است.
وی با اشاره به آموزش بیش از 2500 طلبه جهت فعالیت در فضای مجازی افزود: در سه ماه رجب، شعبان و رمضان تحت عنوان «بهار معنویت» برنامه ای را در فضای مجازی اجرایی کردیم و طرح سوگواره حسینی را نیز در ماه محرم خواهیم داشت.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی اظهار داشت: در چهار ماه اول سال 1401، بالغ بر 150 عنوان کتاب در نشر دفتر تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات از سوی مبلغان دینی و ذیل مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، یکی دیگر از خدمات تبلیغی است که از جانب دفتر تبلیغات اسلامی ارائه می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما