پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:45:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بمناسبت ارتحال آیت الله امینی

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ارتحال آیت الله امینی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت عالم پارسا و معلّم اخلاق حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی«ره» موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

آن عالم ربانی شخصیّتی متخلّق و چهره‌ای مطرح در حوزۀ علمیّۀ قم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود که عمر با برکت ایشان، یکسره در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و اخلاق و استوار ساختن عقائد و انگیزه‌های اهل ایمان سپری گردید.

نگارش آثار مفید و متعدّد در حوزۀ علوم و فرهنگ اسلامی، خصوصاً اخلاق و تربیت و عقائد که افتخار نشر برخی از آن ها را موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی داشته است و تلاش‌های متکثّر و متنوّع تبلیغی در کشورهای مختلف جهان و مجامع گوناگون داخلی و بین‌المللی، به منظور تأمین نیازهای فرهنگی و ابلاغ پیام دین و ارائۀ چهرۀ منوّر اسلام از جمله مواردی است که در کارنامه آیت الله امینی(ره) می درخشد.

آن فقیه وارسته در عرصه سیاست نیز همواره حضور عالمانه‌ای داشته و التزام به دین و اخلاق‌مداری در این صحنۀ خطیر را هیچگاه از دست نداد.

دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم اين ضايعه بزرگ را به بيت معظم ايشان و تمامی پويندگان راه علم و فضيلت بوِيژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقليد و حوزوات علميه تسليت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقيد سعيد علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرجميل و اجر جزيل مسئلت دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما