جمعه 10 فروردين 1403   08:46:42

(مهار تورم، رشد تولید)

print

آیت الله علوی گرگانی: 

باید نوآوری های دفتر تبلیغات اسلامی را جزء برکات انقلاب بدانیم

  • خلاصه :آیت الله علوی گرگانی گفت: نوآوری های این دفتر را جزو برکات این انقلاب بدانیم و امیدواریم که در کارتان دلگرم باشید و بدانید که ما مؤید شما هستیم و حرکت و عمل شما را تأیید می کنیم و از نظر ما بی نهایت مورد تقدیر و تشکر هستید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله علوی گرگانی در دیدار رییس و مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که ارائه شد، ما را خوشحال کردید و در این گزارشات مبشراتی داده شد که در عرض این چند مدت زحمات زیادی کشیده شده است.

وی گفت: خوب است که هر مؤسسه ای و جمعیتی که فعالیت می کنند، آثار و برکاتی از خودشان ارائه دهند که در جامعه بدانند که وجودشان منشأ اثر است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خداوند می فرماید که ما هیچ زحمتی را هدر نمی دهیم و هر چه عمل کرده اید، خداوند احسان کرده است.

وی افزود: تشابه اسمی میان دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی سؤال ایجاد می کند که فعالیت ها از سوی کدام بخش صورت گرفته است و اگر تصمیمی در خصوص این مسأله صورت بگیرد، مناسب است.

آیت الله علوی گرگانی در خصوص رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین واعظی شخصیت لایق و شایسته‌ای هستند و از گزارش ارائه شده خوشحال هستم.

وی گفت: گزارشات مسأله ای اجمالی است اما زحمات زیادی برای به ثمر رسیدن این آثار کشیده شده است که  قضاوت و داوری در خصوص آثار ارائه شده بر عهده دانشمندان دنیا است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: یکی از برکات این انقلاب، همین فعالیت ها است و در گذشته این مسائل نبود؛ هر چند که در زمان آیت الله بروجردی این فعالیت ها آغاز شد و آقای محققی را به خارج فرستادند و جنبه های فقه و فقاهت را گسترش دادند و می گفت جریان فقه شیعه در کنار فقه عامه است. منظور از این سخن آیت الله بروجردی این نبود که فقه عقب است، بلکه ائمه اطهار (ع) در فقه شیعه در کنار آنها بودند تا جواب آنها را بدهند و هدفشان این بود که ببیند اهل سنت چه گفته اند که امامان در جوابیه آنها پاسخ دهد.

وی افزود: در گذشته تشکیلات حوزوی به این صورت نبوده است اما دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های تبلیغ، آموزش و پژوهش دارای سلسله محتویاتی است و گزارش هایی که ارائه می شود، به صورت اجمالی است و اصل هر کدام از فعالیت ها، دارای یک سری خصوصیاتی است.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: انتشار اصطلاح نامه فقه از آثار و برکات دفتر تبلیغات اسلامی است و بنابراین باید در آینده بیش از اینها دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی را نظاره گر باشیم و نوآوری های این دفتر را جزء برکات این انقلاب بدانیم و امیدواریم که در کارتان دلگرم باشید و بدانید که ما مؤید شما هستیم و حرکت و عمل شما را تأیید می کنیم و از نظر ما بی نهایت مورد تقدیر و تشکر هستید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما