شنبه 1 ارديبهشت 1403   13:36:09

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی؛

​​​​​​​اجتماع باشکوه مردم قم همزمان با یوم الله ۹ دی در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود

  • خلاصه :شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای از اجتماع مردم قم هم‌زمان با یوم‌الله ۹ دی خبر داد و اعلام کرد: این مراسم ساعت ده صبح روز دوشنبه با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز) ، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: یوم‌الله نهم‌دی «روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت» مصداق عینی تجلّی دست قدرت الهی، قلّه فراموش‌نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، حماسه ماندگاری که با خروش ملّت ایران و غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی، قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه در عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها اثبات شد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح‌شده است: درنتیجه حفظ و گرامیداشت این حرکت عظیم در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی وظیفه‌ای همگانی و فرصتی برای روشنگری و بصیرت ‌افزایی در مقطع حساس کنونی است.

در این اطلاعیه یادآور شده است: در همین رابطه تمامی اقشار مردم متدین و شریف خاستگاه انقلاب اسلامی، قم همیشه سرافراز را به شرکت پرشور در تجمّع باشکوه ساعت 10صبح روز دوشنبه در پایگاه فقاهت، مدرسه مبارکه فیضیه با سخنرانی علامه بزرگوار، حضرت آیت‌الله مصباح ‌یزدی و سپس راهپیمایی یوم‌الله نهم دی‌‌ماه دعوت می‌نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما