جمعه 10 فروردين 1403   01:53:54

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در راستای تعاملات نمایندگی تهران با قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه مشترک کارکنان دفتر تبلیغات تهران با میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده سرپرست میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در دیدار با کارکنان نمایندگی تهران بر افزایش تعاملات این مرکز با دیگر سازمان ها و نهاد ها و همکاری بیشتر با میز قرآن و فرهنگ قرآنی تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت الاسلام فجری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران بیان کرد: با تاکید رئیس کل دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین واعظی، دیدگاه این مجموعه به سمت مسئله محوری رفته است که یکی از راهبرد های اساسی برای آینده کشور در جهت حکومتداری است.
وی با تاکید بر نقش محوری دفتر در مناسبات فرهنگی کشور گفت: این مجموعه برای دیگر نهادهای فرهنگی و حوزوی از قبیل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی و ... جنبه پشتیبان دارد که جایگزینی نمی توان برای آن یافت. 
عیسی زاده در خصوص میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی افزود: امروزه زندگی به سبک قرآن و سیره اهل بیت، محجور واقع شده است. حال آنکه قرآن برای کسب و کار، اوقات فراغت، سفر و... دستورالعمل دارد.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی زاده با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حماسه سازی ملت ایران افزود: ملت ما در حماسه های عمومی مانند 22 بهمن و حضور در جبهه های جنگ حرف اول را میزنند اما در امور محتوایی، فرهنگی، سبک زندگی ملت ما عقب است.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غرسبان دبیر میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در خصوص اهمیت نمایندگی تهران برای دفتر تبلیغات به استراتژیک بودن موقعیت جغرافیایی آن و ظرفیت های بالقوه و بالفعل پایتخت اشاره کرد و بیان داشت این انتظار از نمایندگی دفتر تبلیغات تهران می رود که دستاوردهای دفتر را به سایر ارگانها و نهادهای حاضر در پایتخت بشناساند. ایشان همچنین بیان داشت: براساس آموزه های دینی، فرهنگ سازی را باید از کودکی و نوجوانی شروع کرد و اگر از این موضوع غافل شویم، دشمن جای خالی ما را پر خواهد کرد.
دبیر و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی به دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اشاره کردند و به عنوان مثال از دانشنامه سخن گفتند که در این مجموعه، تمام واژه های مهم و موضوعات اصلی و فرعی از قرآن مورد پژوهش قرار گرفته و با تلاش افراد متخصص به جامعه علمی عرضه شده است و از دفتر تهران درخواست داشتند که نمایشگاهی را برای عرضه این دست فعالیت ها راه اندازی نمایند.
در ادامه نیز همکاران و کارشناسان دفتر تهران نقطه نظرات خود را با مسئولین میز درمیان گذاشتند و چند فعالیت ویژه برای سال آینده نیز پیشنهاد دادند که با استقبال رییس میز قرار گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما