پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:18:40

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس میز سبک زندگی اسلامی مطرح کرد:

تأمین پیش نیازهای تبلیغ تخصصی سیاست اصلی میز سبک زندگی اسلامی در سال 1401 است

  • خلاصه :رئیس میز سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی تأمین پیش نیازهای تبلیغ تخصصی را سیاست اصلی میز در سال 1401 بیان کرد و گفت: تمام اقدامات مراکز در حوزه آموزش، پژوهش و تبلیغ و فضای مجازی را با توجه به این سیاست قابل اجرا می دانیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، رؤسا و دبیران میزهای «سبک زندگی» و «عفاف» و همچنین رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به گفتگو با مسئولان این شعبه پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی» ضمن تقدیر از خدمات کارکنان این شعبه در کمک به حل مسائل منتخب قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی به گفتگو پیرامون برخی زوایای این مسائل پرداخت.
سپس حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی «رئیس میز سبک زندگی اسلامی» با توجه به پذیرش مسئولیت برگزاری چهارمین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی از سوی این میز به بیان تاریخچه این جشنواره و اهمیت آن نزد میز کار تخصصی سبک زندگی اسلامی پرداخت.
رئیس میز سبک زندگی اسلامی پس از نشست با رئیس شعبه خراسان رضوی دفتر تبلیغات اسلامی، جهت هماهنگی های بیشتر به دیدار ریاست مرکز آموزشی آخوند خراسانی و مسئولان منتخب جهت برگزاری چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی رفته و نکات اساسی مد نظر رئیس قطب و شورای علمی میز را به ایشان منتقل کردند.
در ادامه برنامه های سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی در نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی ذهان مدیرکل اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه خراسان رضوی و استادی رئیس اداره آموزش فضای مجازی، هنر و رسانه این شعبه، فعالیت های سال گذشته و برنامه های سال آینده میز با این مراکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی تأمین پیش¬نیازهای تبلیغ تخصصی را سیاست اصلی میز سبک زندگی اسلامی در سال 1401 بیان کرد و گفت: تمام اقدامات مراکز در حوزه آموزش، پژوهش و تبلیغ و فضای مجازی را با توجه به این سیاست قابل اجرا می دانیم.
سپس، استادی از ظرفیت تعاملات شعبه در حوزه مسائل سبک زندگی سخن به میان آورد و بر ضرورت فرآوری محصولات دفتر تبلیغات اسلامی تأکید نمود.
در پایان این سفر و در نشست حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی با مسئولان و اعضای هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی، دو پروژه ای که در انتهای سال گذشته آغاز شده بود و نیاز به طرح و بررسی تفصیلی داشت ارائه شد.
رئیس میز سبک زندگی اسلامی به تمرکز بر نشست و فعالیت های جمع اندیشی در سال جاری اشاره کرد و پیشنهاد برگزاری نشست های علمی در موضوعات جدید و کاربردی ارائه شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما