پنجشنبه 30 فروردين 1403   23:52:01

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی؛

دومین نشست دوره «اختبار» برگزار شد

  • خلاصه :دومین نشست دوره «اختبار» با موضوع بازدید از مؤسسه آل یس و بحث، تبادل نظر و پرسش و پاسخ پیرامون کتاب «مبانی سبک زندگی اسلامی» به همت قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین فعالی «رییس موسسه آل یس و نویسنده کتاب مبانی سبک زندگی اسلامی» برگزار شد، ابتدا به بیان نکاتی پیرامون اهمیت مساله سبک زندگی اسلامی پرداخت و تجربیات خود در این زمینه را تبیین کرد.
وی به بیان روش تحقیق در حوزه سبک زندگی، توضیح مساله سبک زندگی و نحوه فعالیت در این حوزه پرداخت و با بیان این که رویکرد فلسفی باید مد نظر باشد، به شرح این مهم همت گماردند.
نویسنده کتاب «مبانی سبک زندگی اسلامی» تصریح کرد: بخش های مختلف مؤسسه را به علاقه مندان این حوزه معرفی فرمودند و پس از آن به سوالات پیرامون کتاب و موسسه پاسخ دادند.
وی خاطرنشان کرد: با هدف ارزش گذاری به بیان مقام معظم رهبری و تحقق مطالبه ایشان، موسسه در زمینه محتوا و اثر نشریات، برگزاری نشست ها و کرسی ارائه نظر، مسائل آموزشی، فرهنگی، هنری و فعالیت های مجازی گام های موثری برداشته است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما