پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   20:33:41

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در نشست مشترک اداره کل رصد و تعاملات راهبردی با معاونت اجتماعی ناجا مطرح شد:

زمینه سازی تعامل مطلوب و مستمر با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی

  • خلاصه :جلسه مشترک اداره کل رصد و تعاملات راهبردی با معاونت اجتماعی ناجا جهت بررسی زمینه های همکاری مشترک، با حضور دبیران محترم قطب های فکری و فرهنگی، برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، جلسه مشترک اداره کل رصد و تعاملات راهبردی با معاونت اجتماعی ناجا جهت بررسی زمینه های همکاری مشترک، با حضور دبیران قطب های فکری و فرهنگی برگزار گردید.

در این نشست، جواد محمدصالحی «مدیرکل رصد و تعاملات راهبردی مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی» ضمن تبیین رویکرد مساله محوری اظهار داشت: تعاملات خوبی از سابق با نیروی انتظامی در جریان بوده که اکنون باید به صورت مسئله محور در حوزه های تخصصی دنبال شود.

وی گفت: ظرفیت های متعددی نیز جهت همکاری های دو سویه معاونت اجتماعی ناجا با دفتر تبلیغات اسلامی فراهم است که از جمله می توان به اخذ گزارشات رصدی در حوزه آسیب های اجتماعی، تولید و ارائه محتوا، برگزاری دوره های آموزشی و غیره اشاره کرد.

در این نشست، سرهنگ فرح بخش «معاون اجتماعی ناجا استان قم» با بیان اینکه بسیاری از آسیب هابی اجتماعی را پیش از وقوع می توان پیشگیری کرد، اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت اجتماعی ناجا می توانند جهت آگاه سازی اقشار مختلف مردم در مأموریت های مشترکی مثل حجاب، خانواده، سبک زندگی، فرق انحرافی و... عملیات گوناگونی تعریف کنند تا زمینه آگاه سازی اقشار مختلف مردم ایجاد شده و از هزینه های بعدی جلوگیری به عمل آید.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر فجری، دبیر محترم قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و نیز آقای سلیمانی، دبیر محترم قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با فرق انحرافی، نسبت به تبیین فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در قطب های مربوطه گزارشاتی ارائه کرده و همچنین زمینه های همکاری دو طرف را پیشنهاد کردند.

همچنین مسئولین حوزه های مختلف معاونت اجتماعی ناجا شامل مدیر رصد فضای مجازی، مدیر رصد آسیب های اجتماعی و نیز رئیس اداره مستندات اجتماعی ضمن ارائه گزارشاتی از فعالیت ها و ظرفیت های بخشی خود، زمینه های تعامل طرفین را پیشنهاد دادند.

در پایان این دیدار صمیمانه نیز مقرر گردید این تعامل به صورت بخشی و عملیاتی پیگیری شده و در بازه های زمانی دو ماهه مجدد نشست مشترک به صورت جمعی برگزار شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما