پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:20:04

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت‌وگویی تبیین شد؛

توجه توأمان اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات به امور بنیادین و تکنیکی

  • خلاصه :مدیرکل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح چشم انداز این اداره کل پرداخت و گفت: این اداره کل در کنار امور بنیادین و مبنایی، به کارهای تکنیکی نیز توجه دارد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، کریم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تشریح چشم انداز اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و با بیان اینکه خریداری سامانه «BPMS» از نخستین دستاوردهای این اداره کل است، اظهار داشت: BPMS سامانه ای است که با جدیدترین زبان فرایندی در دنیا به مقوله فرایندها توسعه و بهبود می بخشد.

وی ادامه داد: ملزم شده ایم تا مطابق سامانه BPMS ، محتوای فرایندهای دفتر تبلیغات اسلامی را تعریف کنیم و به عبارت دیگر این سامانه ما را بر آن داشته است تا فرایندهای موجود در این دفتر را با جدیدترین زبان فرایندی نوشته، بهبود بخشیده و توسعه دهیم.

مدیرکل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به روند اولویت بندی مسائل برای پیاده سازی در سامانه BPMS در قالب کارگروه های تخصصی تصریح کرد: نخستین اولویت ما در این زمینه، برگزاری نشست ها و کرسی های نظریه پردازی بود که محتوایش در بستر BPMN2 آماده شده و در اختیار دوستان در اداره فناوری اطلاعات قرار گرفته است تا پیاده سازی شود.

وی با اشاره به نهایی شدن محتوای فرایند ستادی «درخواست تدوین و توسعه نرم افزار» افزود: نهایی سازی محتوای «فرایند جذب» در دفتر تبلیغات اسلامی به منظور شفاف سازی و صرفه جویی در هزینه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه ما در اداره کل توسعه فرایندها و فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی در کنار کارهای بنیادین و مبنایی به کارهای تکنیکی نیز توجه داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت های خود بتوانیم در حوزه فرایندهای دفتر تبلیغات اسلامی جهشی را ایجاد کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما