شنبه 1 ارديبهشت 1403   13:55:57

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

طی حکمی؛

رئیس میز سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس میز سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تبلیغ نیوز، مراسم تکریم و معارفه «رئیس میز سبک زندگی اسلامی» قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده رییس و سایر اعضای شورای این قطب در سالن همایش های ستاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان «رئیس میز سبک زندگی اسلامی» منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در این سمت نیز به صورت ویدئو کنفرانسی تقدیر شد.

متن حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی به عنوان «رئیس میز سبک زندگی اسلامی» قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:
باسمه تعالی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد شیخ الاسلامی«زید عزه»
نظر به حضور و فعالیت برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در جایگاهی دیگر و ضمن تشکر از ایشان، جنابعالی که بحمدالله از شایستگی های لازم فکری و مدیریتی برخوردار هستید به موجب این حکم به عنوان «رئیس میز سبک زندگی اسلامی» منصوب می شوید.
هویت چند بعدی و مستکثر، اثرگذاری معنادار در عرصه های کوتاه و بلندمدت برنامه ریزی فرهنگی کشور، تمرکز دشمنان بر این مقوله در تهاجم فرهنگی، ویژگی های تمدنی، ضرورت نظرپردازی های عالمانه، گستردگی شبکه فعال مرتبط و تغییرات روز به روز از اختصاصات موضوع سبک زندگی است که باعث شده رهبر معظم انقلاب در این سال ها به صورت مکرر و در آخرین مرحله در فراز برجسته ای از بیانیه گام دوم انقلاب، بر کار منسجم و تأثیرگذار در آن تأکید فرمایند.
به لطف خدا و در سال های گذشته، تراکم خوبی از نظریه، ایده، برنامه، اجرا، اتصالات شبکه ای و تعاملات هدف دار در این میز پدید آمده است و انتظار می روددر دوره جدید نیز با تمرکز جدی تر بر اجرا و عملیات، برنامه های نوآورانه به سمت تحققجدی تر پیش می رود.
بینش افزایی و ذائقه سازی در سطح فردی، جریان سازی و گفتمان سازی در سطح اجتماعی و به ویژه تقویت تعاملات درون و برون سازمانی و ایجاد تمرکز بیشتر بر برنامه های بزرگ اثربخش و ملی مورد تأکید خاص است.
توفیقات جنابعالی را در خدمت به اسلام و اعتلای فرهنگی کشور از خداوند متعال مسألت دارم.
مهدی علیزاده
رییس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما