پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:32:38

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

به سرانجام رسیدن 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از به سرانجام رسیدن 110 فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی و در دست انجام بودن 100 فعالیت پژوهشی دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در صد و چهاردهمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، فعالیت های قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رئیس این پژوهشگاه، رئیس قطب مذکور و رؤسای میزهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی «رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی» اظهار داشت: از سال 1394 تاکنون برای حل مسائل پنج گانه قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران 110 فعالیت پژوهشی به سرانجام رسیده است و 100 فعالیت نیز در دست تحقیق می‌باشد.

وی گف: برای حل مسائل تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه و ارتقاء کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون 57 فعالیت به سرانجام رسیده است و 43 فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: برای حل مسائل فقدان نظریه جامع عدالت در جمهوری اسلامی ایران و ضعف روحانیت و حوزه در امداد فرهنگی در میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران، تاکنون 17 فعالیت به سرانجام رسیده است و 20 فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

همچنین، برای حل مسأله فقدان بینش تمدنی معطوف به تمدن نوین اسلامی در میز تمدن اسلامی، تاکنون 36 فعالیت به سرانجام رسیده است و 37 فعالیت نیز در دست تحقیق می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما