پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:35:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل امور مالیاتی استان قم تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ سازی مالیاتی

  • خلاصه :مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تأکید بر ضرورت همکاری مشترک میان دفتر تبلیغات اسلامی و این اداره کل، گفت: باید از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ سازی استفاده شود و لذا محتوا کمک می کند که فرار مالیاتی کم و تمکین مالیاتی بیشتر شود.

به گزارش پاپگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمد علیزاده اهوازی در بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای 10 ساله دفتر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: وقتی که بحث تصویب بودجه مخصوصاً در فضای مجازی مطرح می شود، برخی افراد سودجو با اعلام اینکه بودجه حوزه فلان مقدار است، فضا را مسموم می کند و با ایجاد ابهام، مردم را گمراه می کنند و خروجی کار را به مردم اعلام نمی کنند.

وی با بیان اینکه مردم در حوزه های مالی هر چه بیشتر بدانند بهتر است، گفت: مجموعه هایی همانند دفتر تبلیغات اسلامی باید هزینه کردها و محاسن فعالیت های خود را نمایان کنند و یک ساز و کاری ایجاد شود تا مردم دستاوردها را مشاهده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تاکید بر اینکه باید یک کار مشترکی میان دفتر تبلیغات اسلامی و اداره کل امور مالیاتی شکل بگیرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ سازی استفاده شود و لذا محتوا کمک می کند که فرار مالیاتی کم و تمکین مالیاتی بیشتر شود.

وی افزود: در حوزه مالیاتی هر چه بیشتر فرهنگ سازی شود، تأثیر مستقیم در افزایش تمکین و خوداظهاری خواهد داشت و در این شرایط کرونایی که یک جنگی واقعی است، مردم قم پا به پای دولت و نظام آمدند و کمک بزرگی در حوزه مالیاتی کردند.

علیزاده اهوازی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه یک ظرفیتی است که می شود از این طریق به عنوان یک بال کمک گرفت و هر چه آگاهی مردم در حوزه مالیاتی، مخصوصاً در فرهنگ سازی مالیاتی، بیشتر شود، عملکرد این حوزه بهتر خواهد بود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما