پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:07:49

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس میز قرآن قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی:

در گفتمان سازی، کمتر به مرجعیت علمی قرآن پرداخته شده است

  • خلاصه :رئیس میز قرآن قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اینکه در گفتمان سازی کمتر به مرجعیت علمی قرآن پرداخته شده بود، تلاش می شود تا این برنامه سرلوحه فعالیت های مان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، با بیان اینکه قرآن مبنای انقلاب اسلامی به شمار می رود، اظهار کرد: با تمسک به قرآن و عمل به آن می توانیم به عنوان خادم انقلاب و تمام انسان های آزاد اندیش جهان باشیم.
وی با بیان اینکه میز قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از میزهای پر از خیر و برکت به شمار می رود، گفت: کارگروه مزیت علمی قرآن به برکت این میز تشکیل شد که دستاوردهای مطلوبی را به دنبال داشت.
رئیس میز قرآن قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که این کارگروه در عرصه های علوم انسانی و با اتکا و ارجاع به قرآن و باور به مرجعیت قرآن، اسناد علمی را مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در گفتمان سازی کمتر به مرجعیت علمی قرآن پرداخته شده بود، تلاش می شود تا این برنامه سرلوحه فعالیت های مان قرار گیرد.
وی افزود: در حوزه مرجعیت قرآن به مرجع شناسی و روش شناسی توجه شده است و در رشته های مختلف با باور به مرجع بودن قرآن، فعالیت های علمی خود را گسترش می دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآن به این معناست که قرآن در همه ابعاد زندگی افراد جامعه حس شود و افراد مختلف با شناخت قرآن بتوانند سبک زندگی قرآنی را در حیات خود پیاده کند؛ برای نیل به این مقصود، به داستان های قرآنی بسیار توجه شده و تلاش کردیم تا کودکان در مواجهه با این داستان ها، حس کنند که قرآن معجزه ای الهی است .
وی خاطرنشان کرد: تهیه اپلیکیشن جامع قرآنی شامل گرافیک، صوت و تصویر به منظور حمایت از نوآوران قرآنی در قم، مشهد و اصفهان، از دیگر فعالیت های میز قرآن است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما