پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:09:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور چهره های حوزوی و سینمایی؛

اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق در قم برگزار می شود

  • خلاصه :آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با حضور چهره های حوزوی و سینمایی کشور در مرکز همایش های غدیر قم خبر داد.
به گزارش ستاد خبری چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بعد از برگزاری موفق سه دوره از جشنواره فیلم اشراق در دهه 90 شمسی، برگزاری چهارمین دوره‌ جشنواره‌ی فیلم دینی اشراق را در دستور کار خود قرار داد.

این جشنواره همزمان با یکصدمین سالگرد باز تاسیس حوزه علمیه قم و در عصر ضرورت جهاد تبیین تلاش کرد تا بستری برای پذیرش و نمایش آثار هنرمندان طلبه و غیر طلبه در موضوعات روحانیت و حوزه‌های علمیه، گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، مهدویت و آخرالزمان و ... باشد.

همچنین این جشنواره سعی نمود تا محفلی برای ملاقات فیلم‌سازان جهان اسلام باشد تا آن ها ضمن تبادل تجربه‌ها، موقعیتی برای طرح ایده‌های نو و خلاقانه داشته باشند.

برهمین اساس، از میان ۸۰۵ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره،  ۱۳۲ اثر برای شرکت در بخش مسابقه برگزیده شد که از 20 الی 23 اسفندماه در دو سالن غدیر و سینما اشراق قم به نمایش درآمده است.

اختتامیه این جشنواره، امروز سه شنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و دکتر مسعود معینی‌پور «معاون فضای مجازی، هنر و رسانه و دبیر جشنواره» و با حضور مهدی همایونفر (تهیه کننده سینما)، محمد رضا حسنایی (رئیس دانشگاه هنر)، محمد رضا جعفری جلوه (مشاور رئیس سازمان صدا و سیما)، هادی مقدم دوست (کارگردان و فیلمنامه نویس)، سید محمود رضوی (تهیه کننده سینما)، حمید بهمنی (کارگردان سینما)، سعید الهی (مستندساز و منتقد سینما) و... برگزار می شود.

حضور هنرمندان، طلاب؛ فضلا و عموم علاقه مندان برای شرکت در این مراسم آزاد است.


 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما