جمعه 10 فروردين 1403   05:29:35

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی؛

مسعود معینی پور به عنوان دبیر جشنواره بین المللی فیلم حوزه (اشراق) منصوب شد

  • خلاصه :طی حکمی از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی مسعود معینی پور به عنوان دبیر جشنواره بین المللی فیلم حوزه (اشراق) منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، با حکم حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، مسعود معینی پور به عنوان دبیر جشنواره بین المللی فیلم حوزه (اشراق) منصوب شد.

در حکمی که از سوی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی صادر شده، آمده است: «اکنون که برگزاری چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم حوزه اشراق، همزمان با یکصدمین سال تاسیس حوزه مقدس علمیه قم در دستور کار قرار دارد شایسته است با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نسبت به تقویت و جریان سازی هنر اسلامی و سینمای دینی و توجه ویژه معظم له به جهاد تبیین، نسبت به برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد اقدام گردد.

نظر به سوابق درخشان و تجارب ارزنده شما در عرصه های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای، جنابعالی را به عنوان "دبیر جشنواره بین المللی فیلم حوزه (اشراق)" منصوب می‌کنم.

امید است با بهره‌‌مندی از ظرفیت های موجود و هم افزایی در داخل و خارج از مجموعه و همراهی همکاران محترم زمینه برگزاری هر چه با شکوه‌تر و موثرتر این جشنواره را فراهم نماید.»
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما