جمعه 10 فروردين 1403   10:58:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

کارگاه اکتشافی در اعماق رسانه ها-رصد و تحلیل- برگزار شد

  • خلاصه :به همت دبیرخانه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)؛ کارگاه رصد و تحلیل شبکه های اجتماعی با عنوان «اکتشافی در اعماق رسانه ها» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز)، دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) فرصت مقتنمی است تا نقاط مختلف شبکه کنشگری و جریان سازی تقویت گردد. در ۵ بخش متون ادبی، گرافیک، صوت، فیلم و خبر سوگواره، نگاه تخصصی تولیدمحتوای اختصاصی فضای مجازی وجود دارد و یک بخش هم با عنوان «کنشگری» که متمرکز بر نقش های موثر و متصل با تولید محتواست و مکمل شبکه کنشگران برای موج آفرینی و جریان سازی است.

بخش کنشگری دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(علیه السلام) فعالیت های:توزیع محتوا، تعامل‌بامخاطب، پاسخگویی، تحلیل و رصد را در خود جای داده است.

«بخش کنشگری» علاوه بر اعلام کنشگر که در سایت سوگواره صورت می پذیرد، فعالانی را که در این عرصه ها فعالیت دارند را مورد رصد قرار داده و فعالیت های مرتبط با بخش کنشگری کاربران را ثبت می کند.

کارگاه رصد و تحلیل یکی از برنامه های بخش کنشگری است که با هدف ارتقاء مهارت های کنشگری فعالان این حوزه و همچنین افزایش قدرت تعامل و هم افزایی کنشگران عاشورائی در ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در محل نگارستان اشراق(معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات) برگزار شد.

پس از فراخوان اولیه تعداد۲۲۵ نفر کنشگر نسبت به ثبت نام در این کارگاه اقدام و نهایتا با بررسی رزومه و فعالیت های ثبت نام کنندگان، ۴۵ نفر برای حضور در کارگاه رصد و تحلیل شبکه های اجتماعی دعوت شدند.

استاد سید هانی هاشمی مدرس حوزه روابط عمومی در شبکه‌های اجتماعی، کارشناس و مدرس اوسینت، مجری و مشاور حوزه دیجیتال مارکتینگ و پژوهشگر حوزه شبکه‌های اجتماعی در مدت برگزاری این کارگاه دوروزه با ارائه مبانی و تمارینی به شرکت کنندگان، فعالیت موثر در این حوزه بسیار مهم را آموزش دادند.

معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه به عنوان دبیر برگزاری این کارگاه، با عنایت به استقبال فعالان فضای مجازی دوره های آموزشی آفلاین در حوزه رصد و تحلیل را تولید و از طریق مدرسه مجازی به آدرس lms.eshragh.ir در دسترس قرار خواهد داد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما