جمعه 10 فروردين 1403   03:13:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رونمایی از پوستر دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) توسط تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)/ تاکید حجت الاسلام قاضی عسکر بر انتقال پیام امام حسین(ع) به دنیا

  • خلاصه :آیین رونمایی از پوستر دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) با حضور تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و معاون مهر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش تبلیغ نیوز به نقل از کمیته خبر و اطلاع رسانی دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در دیدار معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و دست اندرکاران دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) به اهمیت تلاش در ترویج فرهنگ عاشورایی در سطوح مختلف داخلی و بین المللی پرداخت و گفت: ما در مورد امام حسین(ع) هرچقدر کار کنیم، کم کرده ایم. این موضوع در عرصه بین الملل بسیار مهم است.
وی افزود: علاقه و محبت به اهل بیت عصمت و طهارت مخصوصاً به حسنین(ع) در کشورهای مختلفی حاکم شده است.
تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خاطرنشان کرد: وقتی محرم فرا می رسد در هر گوشه دنیا دیده می شود که اگر حتی یک خانواده شیعی باشد، پرچم عزای امام حسین(ع) را روی بام خانه اش نصب می کند و به این وسیله جاذبه این نهضت را در سطح بین المللی توسعه می دهد.
وی عشق به امام حسین(ع) را در دل های همه مسلمانان جاری دانست و گفت: شعارهای امام حسین(ع) همچون پرهیز از ذلت و مبارزه با ظلم آنچنان جذابیتی دارند که در هرکجای دنیا مطرح شوند مظلومین عالم از آن ها استقبال کرده و مجذوب حضرت سیدالشهدا(ع) می گردند.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به برخی آثار شهید مطهری تصریح کرد: در کتابی همچون حماسه حسینی، شهید مطهری بعضی تحریفات تاریخی مرتبط با واقعه عاشورا را تشریح کرده است. ما می توانیم ارزش های اصیل عاشورایی را و آخرین پیام امام حسین(ع) که به تعبیر شهید مطهری پیام آزادگی است، در تمام نقاط دنیا مطرح کنیم.
وی با تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی افزود: کارهای صورت گرفته از سوی این دفتر کارهای ماندگار و فاخری بوده که در حوزه های مختلفی همچون نشر کتاب، فصلنامه های علمی پژوهشی و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی صورت گرفته است و همه اینها باعث عزت و عظمت برای تشیع هستند.
تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در مورد قضیه عاشورا باید در وهله اول حقایق را بازگو کنیم و دوماً می بایست چنین حادثه پرعظمتی را که این همه عزت در آن نهفته است تبدیل به ذلت نکنیم. پیام های عزتمندانه بسیاری در این واقعه وجود دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عاشورا برای فعالیت های هنری و رسانه ای زمینه های بسیاری را در خود دارد و دغدغه مندان می بایست از این عرصه غافل نشوند.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمی گزارشی از روند برگزاری دومین سوگوره بین المللی ملت امام حسین(ع) ارائه کرد.
در پایان این دیدار رونمایی از پوستر سوگواره به دست حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر انجام شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما