پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:09:19

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات اسلامی خبر داد:

حضور ۹ هزار مبلّغ دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات اسلامی، با اشاره به شناسایی ۹ هزار مبلّغ در فضای مجازی و فعالیت جدّی ۲۵۰۰ مبلّغ در این عرصه، گفت: قریب به ۲۰ نوع حمایت را برای این نوع مبلغین در نظر گرفته ایم که حمایت مادی آخرین نوع آن است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در آیین رونمایی و نشست خبری جشنواره ملّی شعر حضرت مادر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: شعر از مقوله هایی است که در حوزه علمیه همواره مورد توجه بوده و اغلب بزرگان و علمای دینی به شعر و شاعری اهتمام داشته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون پنج دوره شعر طلاب در قم برگزار شده، گفت: در عرصه فضای مجازی اقدامات خوبی در دفتر تبلیغات انجام گرفته، به عنوان مثال پیش از یکسال گذشته ۸۰۰ طلبه از دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی حضور داشتند، ولی امروز ۹ هزار مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فضای مجازی وجود دارند که ۲۵۰۰ مبلغ در این زمینه فعال هستند، به گونه ای که ارزیابی فعالیت های آنها هم صورت گرفته است.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم با بیان این که در حال حمایت محتوایی از مبلغین فضای مجازی هستیم، تصریح کرد: در این راستا ۲۰ نوع حمایت مختلف و متعدد تعریف کردیم که حمایت مادی آخرین نوع حمایت است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدات صورت گرفته در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی قم این است که ما شهر مجازی را که یک شبکه ارتباطی بین مبلغان شیعه در جهان هست، راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی اظهار داشت: ما در فضای مجازی با همه کثرتی که داریم ولی در جهان اقلیت هستیم، ما باید با اخلاق اقلیت بودن در این عرصه با آن برخورد کنیم.

وی افزود: ما منطق فضای مجازی را باید بیاموزیم، نمی توانیم با منطق فضای حقیقی، فضای مجازی را مدیریت کنیم، در رابطه با فضای مجازی با نگاه سازمانی کار بجایی نخواهد رسید، باید با نگاه تشکیلاتی، آتش به اختیاری و کف خیابانی در این عرصه کار کرد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به برگزاری جشنواره ملی حضرت مادر توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اشاره کرد و گفت: معتقدم در مفهوم واژه کوثر مفسرین ترجمه ای آورده اند که شاید خیلی بر اساس ظرایف ادبیات عرب درست نیست، کوثر را به عنوان خیل کثیر معنا کرده اند ولی در حقیقت "کوثر" کثرت در کثرت یعنی بسیار بی پایان است.

وی ادامه داد: هنر و به طور خاص شعر و ادبیات به یک حقیقت بی پایان که همان آفرینش است متصل هست، لحظه لحظه کار هنر چون طبیعت، آفرینش زا است، حال اگر هنرمند بخواهد به دریای بی پایان متصل و برکتی کسب نماید، یکی از راه‌هایش این است که هنرمند، هنر خود را به حضرت صدیقه فاطمه متصل نماید که اگر غیر از این باشد، زایش ندارد و برکت نخواهد کرد و پایان پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: در هنر، توسل و تمسک به آستان مقدس اهل بیت(ع) داشته باشیم، هنرمند با آستان بوسی حضرت زهرا(ع) می تواند زایش هنری بی پایان داشته باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما