پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:10:07

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت هنری اصفهان برای ورود به عرصه های مجازی، هنر و رسانه

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ظرفیت هنری اصفهان، بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنری اصفهان برای ورود به عرصه های مجازی هنر و رسانه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیخ الاسلامی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی برای پیشرفت نیازمند امکانات هنری و رسانه است، تصریح کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت هنری اصفهان استفاده کنیم، فرصت بسیار مغتنمی برای پیشرفت در عرصه فضای مجازی، هنر و رسانه خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت مباحث کودک و نوجوان ابراز کرد: مباحث کودک و نوجوان همانند عرصه هنر برای اصفهان مهم است و چه بسا بتوانیم بخشی را در حوزه کودک و نوجوان در اصفهان فعال کنیم چرا که یکی از اهداف مهم دفتر تبلیغات اسلامی، بحث کودک و نوجوان است.

در ابتدای این دیدار نیز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان در سخنانی تصریح کرد: فضای مجازی امروزه دیگر زندگی دوم نیست بلکه نیمی از زندگی افراد را فضای مجازی تشکیل می دهد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی چندین جلسه آموزشی در شعبه اصفهان برگزار کرده و تصمیماتی مبنی بر تدوین محتوای آموزشی اتخاذ شد و چندین نشست پیش از اعزام برای مبلغین در همین خصوص برگزار کرده ایم که موضوع نو و جدیدی بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان با تاکید بر ضرورت ارتقاء ادارات و حوزه فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان اذعان داشت: در بُعد هنری، اصفهان ظرفیت بسیار زیادی دارد که شاید تا الان کمتر به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان بیشتر از بُعد فضای مجازی، در فضای هنری می تواند، محملی برای ورود دفتر تبلیغات اسلامی به عرصۀ هنر باشد گفت: اصفهان مهد هنر و هنرمندان است و دفتر تبلیغات اسلامی قم می تواند از طریق اصفهان وارد محافل هنری شود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما