پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:09:20

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تولید فیلم داستانی و مستند کوتاه با موضوع عفاف جنسی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :فیلم ساز و مستندساز حوزوی و مبلغ رسانه ای معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از تولید فیلم داستانی «ناگهان گذشته» و مستند کوتاه «لحظه» به سفارش قطب های فکری و فرهنگی این دفتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سید مهدی میرغیاثی مبلغ رسانه ای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره آثار جدید خود گفت: با همکاری میز عفاف و حجاب دفتر تبلیغات اسلامی و به سفارش این میز دو فیلم کوتاه ساخته شد.

وی اظهار داشت: فیلم داستانی «ناگهان گذشته» در 13 دقیقه و و مستند کوتاه «لحظه» در 2 دقیقه به سفارش میز عفاف و حجاب ساخته شد و تهیه فیلمنامه این دو اثر سه ماه و پیش تولید آن در یک ماه و نیم انجام شد تا در نهایت کار با فیلمبرداری به سرانجام رسید.

میرغیاثی ادامه داد: موضوع این آثار عفاف جنسی قبل از ازدواج بود و باید جوری عمل می کردیم که حرفمان را بزنیم و در عین حال این اثر آسیبی هم به همراه نداشته باشد و از طرفی اینگونه آثار در فرم و اجرا با دیگر فیلم ها متفاوت هستند و در بیان مطالب دست ما به طور کامل باز نیست و پرده پوشی هایی لازم است.

وی خاطر نشان کرد: مسائل جنسی شاخه های متفاوتی دارد که پرداختن به آن ها نیز با سختی های ویژه ای همراه است و از آن جا که این اثر منتسب به دفتر تبلیغات اسلامی است حساسیت ها و سختی های آن نیز دو چندان می شودو در کنار این، سختی های دیگری هم وجود دارد که با دیگر فیلم ها مشترک است که از جمله این سختی ها مشکلات بودجه ای است.

این فیلم ساز حوزوی ادامه داد: مشکل دیگری که در تولید آثار با آن مواجهیم این است که تمام امکانات حرفه ای در تهران متمرکز شده است و قم نیز مانند سایر شهرستان ها یک شهر حرفه ای برای فیلم سازی نیست و برای دسترسی به لوکیشن و بازیگر با مشکل روبرو هستیم.

وی در خصوص موفقیت این دو فیلم گفت: ما همه تلاش خود را در تولید این دو فیلم و تهیه فیلنامه خوب به کاربستیم و از آنجا که هنوز کار به اکران عمومی نرسیده است باید ببینیم چه بازخوردی از مخاطبان دریافت می کنیم و البته زمان پخش فیلم هم در این بازخوردها مؤثر است.

میرغیاثی ضمن قدردانی از حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حمایت های خوبی از تولید این آثار داشته است ضمن اینکه  باید توجه داشت که دفتر در حوزه های مختلفی ورود دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما