پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:17:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی:

فعالیت های خلاقانه، نباید به صورت تکراری انجام گیرد

  • خلاصه :رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به همکاری این مرکز با بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید خط ربط فعالیت ها به گونه ای مشخص شود تا فعالیت های خلاقانه تبلیغی به صورت تکراری انجام نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی در نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق این دفتر که به منظور تبیین ظرفیت های این اداره کل برگزار شد، به بیان گزارشی از همکاری این مرکز با بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به سیاست کلی مراکز نوآوری گفت: فعالیت های مختلفی در راستای همکاری این مرکز با دفتر تبلیغات در حال انجام شدن است که نیاز دارد به صورت منطقی خط ربط اینگونه فعالیت ها مشخص شود تا فعالیت های خلاقانه تبلیغی بصورت تکراری انجام نگیرد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این مرکز جلسات متعددی با بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله، اداره کل فضای مجازی هنر و رسانه، بخش هنری، بخش فناوری، اداره کل تبلیغ عمومی و... برگزار کرده است، لیکن حق این بود که با توجه به اینکه اداره کل تبلیغ تخصصی در جریان امور تبلیغی طلاب به صورت تخصصی می باشد، باید این نشست مشترک زودتر برگزار می شد.

وی افزود: در این جلسات و نشست های مشترک، باید راه ها و نوع ارتباط و تعامل میان مرکز نوآوری و خلاقیت و اداره کل تبلیغ تخصصی مشخص شود تا بتوان از ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی اظهار داشت: تکلیف ایجاد گفتمان سازی و رویدادها در راستای معرفی مرکز نوآوری و خلاقیت بر عهده بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی می باشد، لیکن در یکی دو سال ابتدایی فعالیت این مرکز،  برای هرچه بهتر معرفی شدن این مرکز در کشور به فعالیت های ایجاد گفتمان سازی می پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبلغان دارای ایده خلاق و نو در قالب یک گروه در مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق برای دریافت خدمات آموزشی پذیرش شوند، هیچگونه مانعی با ادامه فعالیت های تبلیغی آنها به وجود نمی آید، بلکه می توانند با استفاده از خدمات آموزشی و مشاوره ای این مرکز، تحولی در راستای بالا بردن راندمان فعالیت تبلیغی خود داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما