پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   00:46:55

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت می گیرد؛

پخش برنامه «برکت» از رسانه ملی

  • خلاصه :میان برنامه معارفی «برکت» برنامه ای جهت بازخوانی سیره اقتصادی اهل بیت(ع) است که با حمایت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه از رسانه ملی پخش خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، میان برنامه معارفی «برکت» به همت گروه تبلیغ رسانه ای «دریچه» و با حمایت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با حضور کارشناسان دینی صاحب نظر تولید و بزودی روی آنتن سیما خواهد رفت.

آموزش مباحث اقتصادی از مسائل مورد توجه اقشار مختلف جامعه است که بازخوانی آموزه های دینی در این خصوص را بیش از پیش ضروری می نماید؛ برنامه «برکت» با استفاده از نظر کارشناسان دینی سعی در بازخوانی سیره اقتصادی  اهل بیت(ع) دارد.

در این برنامه سیره معصومان(ع) در الگوی مصرف، پس انداز و تخصیص درآمد، تولید و درآمدزایی، انفاق و توزیع درآمد، تجارت و بازرگانی، مدیریت بیت المال، هدایت و نظارت بر بازار، مورد بررسی و بازخوانی قرار گرفته است.

سید رضا حسینی «عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» به عنوان «پژوهشگر و ارزیاب این برنامه» با دعوت از حجج الاسلام ناصر رفیعی «استاد حوزه و دانشگاه»، علی اکبر ذاکری «استاد حوزه و عضو هیئت علمی و مدیر گروه سیره اهل بیت(ع) پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، رمضان محمدی «مدیر گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه»، محمدحسن حاج حسینی نبوی «دکترای مدیریت»، سیدمحمدحسین مقدس نیان «استاد حوزه و كارشناس مذهبي»، محمد جواد توکلی «عضو هیأت علمی گروه اقتصاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)» زمینه استفاده مخاطبان رسانه را از دانش دینی کارشناسان فراهم آورده است.

«برکت» که در 25 قسمت 5 دقیقه ای به تهیه و کاگردانی حسین احمدی تولید شده که اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و بزودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما