پنجشنبه 30 فروردين 1403   08:17:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

  • خلاصه :رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی را به عنوان «مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در این حکم آورده است:  نظر به انتخاب هیأت مدیره مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه نوآوری، به موجب این حکم به مدت 2 سال به عنوان «مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق» منصوب می شوید.

اکنون که بحمدلله در طلیعه تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت دفتر تبلیغات اسلامی قرار داریم این حرکت نویدبخش تبلور بیش از پیش نوآوری و خلاقیت ظرفیتهای متراکم حوزههای علمیه و توسعه زیست بوم نوآوری های علمی و فرهنگی دینی است. لذا انتظار می رود در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولیّ‌عصر (سلام الله علیه)، و هدایت‌های هیئت مدیره مرکز، با جدیت و پشتکار ضمن تعامل سازنده و موثر با نهادهای بالادستی حوزه نوآوری به خصوص معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت با نهادهای حوزوی و معاونتهای صفی دفتر تبلیغات اسلامی، با کشف و پرورش استعدادهای برتر حوزوی در جهت تجاری سازی ایده های نو توسط صاحبان ایده و تسریع در تبدیل ایده به محصول و کاربردی سازی آموزه‌ها و معارف اسلامی قدمهای جدی برداشته و ضمن شناسایی تیم - ایده های مستعد در رشد و شکوفایی آنها توفیق یابید.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر علیزاده معاون فضای مجازی، هنر و رسانه بابت پیگیری و تلاش جهت راه اندازی این مرکز، برای جنابعالی توفیقات روز افزون از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما