پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:19:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سردبیر ماهنامه پیام زن خبر داد:

بررسی پدیده فراگیر اعتیاد به بازی های دیجیتالی در شماره جدید ماهنامه پیام زن

  • خلاصه :سردبیر ماهنامه پیام زن با اشاره به انتشار شماره جدید ماهنامه پیام زن، از بررسی پدیده فراگیر اعتیاد به بازی های دیجیتالی در این نشریه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمد علی روزبهانی در گفت وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: شماره 327 و 328 ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی با عنوان "پیام زن" ویژه شهریور و مهرماه 98 به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مدیر مسؤولی حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده چاپ و روانه بازار شد.
وی افزود: این شماره از فصلنامه «پیام زن» در 7 فصل نارنجستان، بازی های دیجیتالی، موفقیت، مجازستان، معنای زندگی، مشاوره و اندرونی تهیه و تنظیم شده است.
سردبیر پیام زن ادامه داد: در این شماره، به مباحثی با عناوینی همچون «دنیای جدید بازی ها»، «معاتادان کوچک بازی های دیجیتال»، «اطاعت از همسر، چرا و چگونه؟»، «آشپزی» پرداخته شده است.
وی بیان داشت: «دانستی های طب سنتی»، «ذهن تکانی جدید در خرید»، «چگونگی تربیت فرزندان کتابخوان»، «چه خبر از فردا»، «زندگی در آکواریوم ایسنتا» و «ایستادن بر قله تعادل» از دیگر مطالبی است که در این ماهنامه به چشم می خورد. 
روزبهانی در پاسخ به سوالی در خصوص داستان جلد این شماره و انتخاب تیتر «لشگر معتادان کوچک» گفت: بخواهیم یا نخواهیم، امروز بخش زیادی از وقت فرزندان ما، صرف بازی های دیجیتال یا رایانه ای می شود و این بازی ها زمینه های وسیعی را برای بررسی می طلبند که پیام زن بنا دارد در شماره مختلف به آن ها بپردازد.
وی اضافه کرد: این بار اما پدیده فراگیر اعتیاد به بازی های دیجیتالی دستمایه پرونده ای شده است که در این شماره مخاطبان پیش رو خواهند داشت.
سردبیر پیام زن خاطرنشان کرد: علاقه ‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت و اشتراک این نشریه می ‌توانند با شماره تلفن 37733305 - 025 تماس حاصل کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما