جمعه 10 فروردين 1403   05:57:22

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت رسانه ای پیاده روی اربعین برای تحریف زدایی از تشیع

  • خلاصه :معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بر ثبت لحظات درست فرهنگ با تکنیک های رسانه ای تأکید کرد و گفت: با استفاده از ابزارهای رسانه ای می توانیم غایبان اجتماع عظیم اربعین را به این مکتب انسان ساز دعوت و از تشیع تحریف زدایی کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در کارگاه «تکنیک های رسانه ای با تمرکز بر پیاده روی اربعین» که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن خواجه نصیرالدین طوسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با تاکید بر ثبت لحظات درست فرهنگ با تکنیک های رسانه ای تصریح کرد: در گردهمایی عظیم اربعین می توانیم حامل روایت درست و صحیح از تشیع باشیم و این حضور را امتداد زمانی دهیم و در گستره زمانی خیلی وسیع تر و گسترده تر به ثبت و ضبط لحظات و روایت درست فرهنگ عاشورایی و مکتب حیات بخش ائمه(ع) بر اساس تکنیک های رسانه ای بپردازیم.
وی افزود: گردهمایی عظیم اربعین می تواند به درستی مانور قدرت باشد، تصریح کرد: برترین و بهترین معبر و مسیر بازتاب رسانه ای است و جبهه حق در همیشه تاریخ با حزب الشیطان رویارویی داشته است.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: گاهی جبهه حق حول محور امت یعنی ولایت نبرد می کند و گاهی این نبرد، نبردی درونی در جغرافیای نفس است که پیامبر گرامی اسلام(ص) از آن به "جهاد اکبر" یاد کرده است. 
وی غفلت را مهلک ترین سم و پیکان شیطان دانست و اظهار داشت: مهم ترین ابزار برای انحراف در مسیر اهل حق، غفلت بوده که کشنده است و فضای اربعین می تواند شست و شوی دلها در زیر آبشار رحمت الهی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با بیان اینکه ثبت و ضبط این لحظات معنوی می تواند از قلوب شیعیان و محبین اهل بیت(ع) زنگار زدایی و غفلت زدایی کند که نیازمند یک انعکاس و بازتاب است تصریح کرد: کسانی که می خواهند مسیر حق و حضرت سید الشهدا(ع) و حضرت ولی عصر(عج) را طی کنند، باید نستوه و خستگی ناپذیر باشند. 
وی با بیان این که در اجتماع عظیم اربعین باید فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی و تعاون را تمرین کرد، اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات، با منش و کنش خود می توانیم این مهم را تمرین کنیم و لنز دوربین و نوک قلم، روایتگر این ایثارها باشد.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با استفاده از ابزارهای رسانه ای می توانیم غایبان از این اجتماع را به این مکتب انسان ساز دعوت کنیم و از تشیع تحریف زدایی کنیم.
وی با بیان اینکه امروز در فضای مجازی تجربه زندگی دوم را از سر می گذرانیم، اظهارداشت: نیازمند بازسازی حیات طیبه در عرصه زندگی دوم هستیم و باید حضور قلب عاشورایی را در فضای مجازی امتداد دهیم و با ثبت و ضبط کردن این اجتماع عظیم در فضای مجازی تلاش کنیم که جامعه با این حضور قلب در چهار فصل زندگی زیست کند. 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما