پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:41:53

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رمضانی خبر داد؛

عرضه مجموعه قصه‌های قرآن در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس اداره عرضه محصولات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم گفت: برخی از مجموعه قصه های قرآن که سفارش میز قرآن به این مرکز بود، در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سلمان رمضانی با حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در محل سالن همایش های غدیر قم در حال برگزاری است، اظهار داشت: محصولات قرآنی و آثاری که در طول چند سال اخیر به تولید رسیده به صورت طبقه بندی شده در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات، در چند بخش مختلف نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حضور دارد، تصریح کرد: ارائه و عرضه تولیدات و آثار هنری، از جمله بخش هایی است که این مرکز در نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته است.

رئیس اداره عرضه محصولات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم  گفت: به سفارش میز قرآن، بنا شد این مرکز 100عدد مجموعه 60 قصه قرآنی تدوین کند که از این شمار، برخی از آنان آماده شده و به چاپ رسیده و در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی اضافه کرد: همچنین مطالبی که در نشریات فرهنگی هنری منتشر شده بود پس از احصاء، هریک به صورت کتابچه و آلبوم در آورده شده و در این نمایشگاه عرضه می شود.

رمضانی بیان کرد: نشریات دفتر تبلیغات اسلامی نیز که برای گروه های سنی گوناگون در نظر گرفته شده و دارای مطالب قرآنی است و همچنین کتابی به عنوان کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی که خروجی آخرین جشنواره هنرهای تجسمی است و عمده مطالب آن به موضوعات قرآنی اختصاص دارد نیز در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

وی با اشاره به حضور بخش نرم افزارهای دینی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در این نمایشگاه گفت: نشست ها و کارگاه های قرآنی که از سوی این مرکز برگزار شده است نیز با تبدیل به لوح فشرده در نمایشگاه عرضه می شود.

رئیس اداره عرضه محصولات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی قم اضافه کرد: حضور هنرمندان طلبه روحانی برای خلق و تولید آثار هنری در نمایشگاه، از دیگر برنامه های این مرکز است و هرشب دو  طلبه که در بخش هنری فعال هستند که در نمایشگاه حضور دارند؛ خانوده های بازدید کننده از نمایشگاه زمانی که مراجعه می کنند این طلاب آثارشان، اعم از تصویر گری و خطاطی را به عنوان هدیه یه مراجعان می دهند.

وی اضافه کرد: دو نشست دراماتولوژی قرآن و نشست قرآن و سینما  نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود که این نشست ها موجب سواد رسانه ای می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما