جمعه 31 فروردين 1403   02:50:24

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در آیین رونمایی از مجموعه شعر «هیاهو» مطرح شد:

رشد کردن در جریان شعری قم عافیتی عظیم است

  • خلاصه :نماینده انتشارات شهرستان ادب گفت: در جریان شعری قم رشد کردن، یک عافیت عظیم دارد که شاعر استاد می بیند و زود استاد نمی شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مبین اردستانی در آیین رونمایی و معرفی مجموعه شعر «هیاهو» منتشر شده در انتشارات شهرستان ادب که به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نگارستان اشراق برگزار شد، اظهار داشت: نویسنده مجموعه «هیاهو» در قم و جریان ریشه دار و بالنده قم رشد کرده و جزء افتخارات جامعه شعری کشور است و این کتاب را شروع کار این شاعر می دانیم.

وی گفت: حدود دو سال پیش که کتاب حجت الاسلام خانمحمدی را خواندم، شعرها خیلی خوب بود و دوستان متفق القول بودند که این اثر آماده انتشار است و با اقبال خوبی مواجه می شود، اما یک تبصره ای کنار آن اعلام شد که اگر صبر شود و یکی دو سال درنگی داشته باشد و با توجه به شعرهای خوبی که گفته اند و طبع روانی دارند، شعرهای خوب دیگری بر این مجموعه افزوده شود که مجموعه اول ایشان مجموعه ای منسجم تر و قوی تری شود که همینطور شد.

نماینده انتشارات شهرستان ادب تصریح کرد: در جریان شعری قم رشد کردن، یک عافیت عظیم دارد که شاعر استاد می بیند و زود استاد نمی شود.

وی افزود: مجموعه شعر «هیاهو» مجموعه ای بسیار منسجم تر از مجموعه اول است؛ دو سال پیش مجموعه شعری این شاعر اوج داشت اما اکنون اوجی که ما در غزل ها می بینیم، خیلی فراتر از غزل هایی است که آن موقع غزل اول این مجموعه بودند.

اردستانی اظهار داشت: تعادل و انسجامی که در مجموعه شعری حجت الاسلام خانمحمدی وجود دارد، خیلی چشمگیر و غبطه برانگیز است.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده این مجموعه، کنار اندیشه عمیق، نگاه امروزین دارد و این طور نیست که در مباحث اندیشه ای فعالیت تطبع کرده باشد، بلکه این مجموعه نشان می دهد که شعر امروز را به خوبی خوانده و غزل سراهای برتر و شاخص امروز را خیلی خوب می شناسد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما