جمعه 10 فروردين 1403   01:50:57

(مهار تورم، رشد تولید)

print

انتشار بیست و هفتمین شماره فصلنامه «جستارهای فقهی و اصولی»

  • خلاصه :بیست و هفتمین شماره از فصلنامه علمی - پژوهشی «جستارهای فقهی و اصولی» از سوی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، بیست و هفتمین شماره از فصلنامه علمی - پژوهشی «جستارهای فقهی و اصولی» از سوی اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منتشر شد.
در این شماره مقالات علمی با عناوینی همچون: استصحاب کلی نوع چهارم و جلوه‌های فقهی و حقوقی آن، نقش سؤال راوی در ابهام‌زدایی و ابهام‌افزایی احادیث فقهی، تأثیرات متقابل فقه و اخلاق، شرکت سهامی عام در تحلیل فقهای معاصر امامیه، موضوع شناسی قمار در پرداخت‌های پس از باخت در بازی‌های رایانه‌ای، قصد انشاء مجنون ادواری در زمان مشکوک (مطالعۀ تطبیقی در فقه امامیه و فقه اهل‌سنت) و مقاله حکم خوردن جلبک: میان حلیّت و حرمت منتشر شده است.
گفتنی است، مجموعه مقالات تمامی شماره های فصلنامه علمی - پژوهشی «جستارهای فقهی و اصولی» در نشانی اینترنتی این فصلنامه به آدرس http://jostar-fiqh.maalem.ir/ به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل مشاهده و دریافت می باشد.
علاقه مندان می توانند برای ارسال مقالات خود به آدرس فوق الذکر مراجعه کرده و مقالات خود را با اولویت های مطرح شده در سایت، ارسال نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما