پنجشنبه 30 فروردين 1403   05:49:15

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به منظور بررسی ظرفیت های طرفین جهت همکاری صورت گرفت؛

نشست مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه

  • خلاصه :نشست مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور مدیران و دست اندرکاران اجرایی این دو نهاد برای آشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های موجود و هم افزایی جهت پیشبرد اهداف پژوهشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مجیدی نظامی رئیس پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و رجبعلی اسفندیار رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل به تشریح فعالیت های صورت گرفته و در دست اقدام پرداختند.
سپس مدیران گروه ها و ادارات جزئیاتی از برنامه ها و فعالیت های خود را بیان کردند و برای تعامل بیشتر و برگزاری کرسی های تخصصی و نظریه پردازی ذیل کلان برنامه ها توسط پژوهشکده اعلام آمادگی شد.
ایجاد کارگاه آموزش نحوه برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی، فعالیت بیشتر پژوهشکده در برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی، همکاری پژوهشکده در امور بین الملل مرکز و بررسی ایجاد پیوست مدیریت اطلاعات برای فعالیت های مرکز از پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.
استفاده از ظرفیت های دانشگاه باقرالعلوم (ع)، ایجاد سایت اطلاع رسانی برای مرکز، معرفی اعضای هیئت علمی پژوهشگاه به دانشگاه ها و مراکز علمی همسو در سطح کشور و بین الملل و ایجاد زمینه دید و بازدید علمی از دیگر پیشنهادهایی بود که در این نشست مطرح شد.
قابل ذکر است پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی نشست هایی با پژوهشکده ها و مراکز مختلف پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را برنامه ریزی کرده است.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما