پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   20:27:02

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی

  • خلاصه :رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حکمی اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی این پژوهشگاه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در حکمی حجج اسلام والمسلمین رضا برنجکار، عسگر دیرباز، محمدتقی سبحانی، یارعلی کرد فیروزجایی، حسن معلمی، محمدعلی مبینی و آقای محسن جوادی را به عنوان «اعضای شورای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب کرد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این حکم آورده است:

نظر به سوابق علمی و پژوهشی ارزش‌مند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، به موجب این حکم، به مدت دو سال، به عنوان عضو «شورای پژوهشی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی» منصوب می‌شوید. 

شورای پژوهشی، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در پژوهشکده است که وظایف مهمی از جمله تصویب سیاست‌ها، مأموریت‌ها و برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت پژوهشکده، بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی گروه‌های پژوهشی، بررسی و ارزیابی مستمر عملکرد گروه‌های پژوهشی، بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه اعضای هیأت علمی، تأیید صلاحیت محققان و ناظران طرح‌ها و ارزشیابی نهایی فعالیت‌های علمی را به عهده دارد. از این‌رو این شورا نقش به سزایی در تقویت مباحث علمی پژوهشکده خواهد داشت. انتظار می‌رود با حضور مستمر و فعال در جلسات شورای پژوهشی و نظارت بر فعالیت‌های تخصصی، حسب مورد، پژوهشگاه را در انجام رسالت علمی کمک نمایید.

امید است در ظل توجهات امام عصر(عج) و به یاری خداوند متعال در انجام وظایف  موفق و مؤید باشید.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما