پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:42:44

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب دبیر هیأت اجرایی جذب مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • خلاصه :رییس هیأت اجرایی جذب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) در حکمی دکتر علی اکبری معلم را به عنوان «دبیر این هیأت اجرایی» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم آورده است:

نظر به مراتب علمی، تعهد و توان‌مندی جناب‌عالی و در اجرای تبصره 3 ماده 4 دستورالعمل اجرایی جذب و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم به مدت 4 سال به عنوان «دبیر هیأت اجرایی جذب مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)» منصوب می‌شوید.

شناسایی و تعیین نیازهای جذب اعضای هیأت علمی در گروه‌های آموزشی و پژوهشی، انجام فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیأت علمی، تصمیم‌گیری درخصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی‌آزمایشی، رسمی‌قطعی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در چهارچوب آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط، اعلام نظر درخصوص جذب اعضای هیأت علمی متقاضی استخدام از لحاظ توانایی علمی و صلاحیت عمومی و نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط از اهم وظایف هیأت اجرایی جذب می‌باشد.

امید است با اتخاذ تدابیر لازم در اجرای به‌موقع وظایف هیأت اجرایی جذب و امور محوله در تعامل با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسؤولان و اعضای پژوهشگاه و دانشگاه مؤفق و مؤید باشید.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما