پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:12:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

با حضور شخصیت های حوزوی؛

جدیدترین آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم رونمایی شد

  • خلاصه :در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی، از جدیدترین آثار قرآنی این نهاد حوزوی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آیین رونمایی از جدیدترین آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رییس این دفتر"، معاونین و برخی دیگر از شخصیت های حوزوی، برگزار شد.
این مراسم، در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح و آغاز به کار کرد، برگزار شد.
محمدباقر انصاری "رئیس مؤسسه بوستان کتاب" در حاشیه رونمایی از آثار جدید قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گویی اظهار داشت: مجموع آثار قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 300 اثر است و امروز 50 اثر قرآنی که مربوط به سال های 96 و 97 باشد، رونمایی شد.
وی با بیان این که از این 50 عنوان کتاب رونمایی شده، 35 اثر مربوط به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و 15 اثر هم مربوط به مؤسسه بوستان کتاب است، خاطرنشان کرد: از جمله آثار جدید رونمایی شده، می توان به تفسیر شمس تألیف حجت الاسلام و المسلمین مصطفی بروجردی در 10 جلد، دانشنامه قرآن ویژه نوجوانان در 3 جلد، جلد ششم مفتاح الجامع، مجموعه دانشنامه های قرآنی و... اشاره کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما