پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:37:43

(مهار تورم، رشد تولید)

print

طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب سردبیر جدید فصلنامه «فقه»

  • خلاصه :مدیرمسئول نشریه فقه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسلامی را به‌عنوان «فصلنامه علمی - پژوهشی فقه» منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه در این حکم آورده است:
اکنون که به یاری خداوند متعال، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در راستای بیانیه مأموریت و اهداف دفتر تبلیغات اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حرکت متین، استوار و اثربخش را در ارتقای توسعه علوم دینی و حوزوی شروع کرده است و در جهت پویایی فقه و بالندگی دیگر علوم اسلامی و حل مسائل نوپیدا، گام‌های پربار و نقش‌گذاری برداشته، قطع به یقین این مهم محقق نمی‌شد مگر با همت فضلای اهل قلم و توانا. در این مسیر که جناب‌عالی به‌حمدالله از مراتب علمی و سوابق درخشان در حوزه مطالعات و پژوهش‌های فقهی و کارهای مطبوعاتی توانا هستید، بدین‌وسیله به مدت دو سال به «سردبیری فصلنامه علمی - پژوهشی فقه» منصوب می‌شوید. امید است با تلاش متعهدانه و سنجیده حضرت‌عالی در سمت سردبیری «فصلنامه فقه» گام‌های نو، راه‌گشا و مؤثری در ساحت فقه‌پژوهی و مسائل نوپیدای فقهی برداشته شود.
شایسته است از تلاش‌های متعهدانه و برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر صرامی در به‌روزرسانی زمان انتشار نشریه فقه و ارتقای سطح علمی و فنی آن سپاس‌گزاری نموده و موفقیت ایشان را در کار انتشار دوفصلنامه «فقه مقارن عربی» و ارتقای پژوهشکده فقه و حقوق، از خداوند رحمان مسئلت نمایم.
افتخار است که مانند گذشته از تجربیات، افکار و انظار آن جناب در هیئت تحریریه فصلنامه هم‌چنان بهره‌مند خواهیم بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما