پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:22:39

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

مراسم تجلیل نمادین از جانبازان معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :مراسم تجلیل نمادین از جانبازان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین خراسانی «جانباز 50 درصد این پژوهشگاه» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، به پاس قدردانی و تجلیل از مقام شامخ جانبازان، مراسم تجلیل نمادین از جانبازان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تجلیل از حجت الاسلام والمسلمین لطف الله خراسانی «جانباز 50 درصد پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن این پژوهشگاه» برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم «رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» اظهار داشت: ما نمیتوانیم قدردان زحمات ایثارگران و جانبازان باشیم زیرا آنها همیشه بر ما منت دارند و ولی نعمت های ما هستند.
وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین خراسانی از محققان ارزشمند پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن هستند، افزود: وی علیرغم جانباز بودن، هیچگاه از تلاش و کوشش در زمینه پژوهش و تحقیق خود کوتاهی نکردند و در تدوین، ارزیابی و نظارت بسیاری از مجلدات فرهنگنامه قرآن کریم مشارکت داشتند و اکنون هم در دائرة المعارف قرآن کریم فعالیت می کند. 
در ادامه، دکتر علی اکبری معلم «معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» اظهار داشت: مراسم تجلیل از مقام جانبازان تقویت فرهنگ جهاد و شهادت و یک کار فرهنگی است. 
وی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی مجموعه ای از نیروهای انقلابی و ایثارگر هستند، افزود: در معاونت پژوهش حدود 50 درصد از نیروها و 60 درصد اعضای هیأت علمی ایثارگر هستند و در مجموعه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بالاترین درصد جانبازی مربوط به حجت الاسلام والمسلمین خراسانی است که 50 درصد جانبازی دارد.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله خراسانی «جانباز 50 درصد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: آیت الله مشکینی(ره) فرمودند که کسانی که در جبهه شهید شدند، اجر خود را حفظ می کنند ولی کسانی که برمی گردند باید دعا کنند که عاقبت به خیر شوند و نباید به جبهه رفتن خود دلخوشی داشته باشند.
سپس، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی یعقوب نژاد «معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» گفت: برای دفتر و به خصوص برای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افتخار است که نیروهایی که کار علمی این مجموعه را انجام می دهند، اکثراً ایثارگران دفاع مقدس هستند.
وی افزود: مهم این است که پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به عنوان بزرگترین پژوهشکده دفتر تبلیغات اسلامی، جانبازی دارد که بالاترین درجه جانبازی را در دفتر دارد و حجت الاسلام والمسلمین خراسانی هم از فارغالتحصیلان رشته تفسیر و علوم قرآن و انسان مهذب و ستودنی است.
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد «مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی» با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار داشت: قریب به 40 درصد مجموعه دفتر از جامعه ایثارگران هستند که متأسفانه با این حجم بالای ایثارگری در دفتر، چند سالی است مراسمی در جهت تجلیل از جانبازان نداریم. 
در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین تیموری «مدیرکل حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» با ابلاغ سلام و تقدیر حجت الاسلام والمسلمین لکزایی «رییس این پژوهشگاه» از جانبازان و ایثارگرانی که در عرصه علم تلاش می کنند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که جانبازان شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما