جمعه 10 فروردين 1403   19:06:13

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تسلیت رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در پی درگذشت استاد عماد افروغ

  • خلاصه :رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی پیامی درگذشت استاد عماد افروغ، عضو هیئت امنا و مدیر سابق گروه جامعه‌شناسی این دانشگاه را تسلیت گفت.
به گزارش تبلیغ نیوز، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

با تأثر فراوان با خبرشدیم درساعات پایانی شب ۲۳ رمضان همانگاه که ملائک سفره دل شب زنده‌داران لیله قدر را به سوی عرش الهی می‌بردند، روح استاد افروغ نیز به سمت خالق مهربان رهیده و در جوار لطف الهی آرام گرفت. اگرچه این پیوستن برای آن سفر کرده تسکین آلام روزهای آخر عمر شریف بود، اما برای دوستان و شاگردان و صدالبته خانواده محترم ایشان سخت و تأثرانگیز بوده و تنها در پناه قول شریف انا لله و انا الیه راجعونِ خداوند متعال است که می‌توانند دل سوخته و بی قرار خود را مرحم نهاده و چشم امید به مغفرت و رحمت الهی برای آن عزیز از میان رفته داشته باشند.

دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام و دانشجویان مصیبت دیده‌اش هیچگاه تلاش متعهدانه استاد افروغ را از یاد نبرده و حریت علمی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی علم سکولار و کج‌دهنی الحاد مدرن را در کلاس درس اساتیدی چون او تمرین کرده و با بهره‌گیری ازتوانمندی آن استاد عزیز درعرصه علم خوش درخشیده‌اند و آن مرحوم نیز بارها فرموده بودند که امید فراوانی به دانش‌پژوهان دانشگاه شریف باقرالعلوم علیه السلام دارند. حقیر که از سال ۷۶ توفیق شاگردی آن استاد بزرگوار را داشتم، در طول مسئولیت دانشگاه بارها در جلسات هیات امنای دانشگاه به عیان دیدم که برای ارتقاء علمی و اخلاقی دانشگاه و دانش پژوهانش سنگ تمام گذاشته و حتی در دوران تحمل رنج بیماری متعهدانه و البته عالمانه در جلسات حضور یافته و در نوآوری‌های بی نظیردانشگاه بسیار تاثیر گذار بودند.

اینجانب به نمایندگی از اساتید، دانشجویان و همکاران محترم دانشگاه باقرالعلوم علیه‌السلام، این ضایعه را به خانواده محترم و فرزندان داغ‌دیده ایشان تسلیت عرض نموده و در این روزهای پایانی ماه میهمانی خدا از ذات اقدس الهی عاجزانه خواستارم که روح آن عزیز سفر کرده را در جوار رحمت الهی خود، میهمان سفره محبت شهید مظلوم این ماه، مولایمان امیرالمومنین علی علیه‌السلام قرار دهد.                                                                                

شمس الله مریجی
رئیس دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما