چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403   01:07:42

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در دانشگاه باقرالعلوم(ع) صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» و پژوهشگران برتر

  • خلاصه :مراسم اختتامیه سومین جشنواره «کتاب سال سبک زندگی اسلامی» با تجلیل از پنج اثر شایسته ‌تحسین از مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی کشور به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد که در آن از پژوهشگران برتر چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده «رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی» و حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی «معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» برگزار شد.

مهدی فدایی «دبیرعلمی سومین جشنواره کتاب سال سبک زندگی» در گفت وگویی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره، یکی از فعالیت‌های مصوب قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی است که مرحله سوم آن در سطوح دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

لازم به ذکر است، چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) در بخش اعضای هیئت علمی و دانشجویی نیز همزمان با اختتامیه سومین جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» برگزار شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره و مشاهده متن کامل این مصاحبه می توانند به سایت دانشگاه باقرالعلوم(ع) مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما