پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   09:27:48

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون جدید پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) معرفی شد

  • خلاصه :همزمان با مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) در بخش اعضای هیئت علمی و دانشجویی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی به عنوان «معاون جدید پژوهشی این دانشگاه» معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) با قدردانی از خدمات صادقانه حجت‌الاسلام والمسلمین فیروزجایی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی به عنوان «معاون جدید پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع)» منصوب شد.

بر اساس این گزارش، شمس الله مریجی «رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی بر مواردی از جمله تعیین اولویت‌های پژوهشی در قالب  برنامه‌های میان مدت و بلند مدت برای طرح در شورای پژوهشی دانشگاه، بررسی‌های لازم و اتخاذ تصمیم در مورد فعالیت‌های پژوهشی مصوب در هیئت امنا و شورای دانشگاه، همکاری در ارائه خدمات علمی پژوهشی و اجرای تمام امور قراردادهای تحقیقاتی در معاونت آموزش، نظارت و ارتقاء تمام امور پژوهشی دانشگاه، کتابخانه‌ه، بانک‌های اطلاعاتی و امور نشر و فصلنامه های دانشگاه تأکید شده است.

وی گفت: هماهنگی با گروه‌های آموزشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به منظور استفاده از توانمندی پژوهشی اعضای هیئت علمی، ایجاد تعامل کارآمد با معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه، مطالعه و ارزیابی عملکرد پژوهشی سالانه استادان و دانشجویان دانشگاه به همراه تجمیع طرح های پژوهشی گروه ها و ارتباط با میزهای تخصصی قطب های فکری و فرهنگی، از دیگر مواردی است که در حکم مسئولیتی معاون جدید پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بر آن تاکید شده است.

همچنین، در این حکم، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) از تلاش های ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین فیروزجایی در مسئولیت معاونت پژوهش دانشگاه قدردانی نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرده است.

در این جشنواره، حجت‌الاسلام والمسلمین فیرزجایی «معاون سابق پژوهشی این دانشگاه» در سخنانی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص انجام شده در طول سه سال گذشته راه‌اندازی انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) بود. 

وی افزود: در این مدت بیش از 20 عنوان کتاب منتشر و چیزی به همین تعداد نیز ر انتظار و آمادگی انتشار است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما