جمعه 10 فروردين 1403   16:06:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی:

توصیه‌های آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بود

  • خلاصه :معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ساز وکارهای مدیریت در مراکز علمی از منظر علامه مصباح یزدی گفت: توصیه‌های مرحوم آیت‌الله مصباح‌یزدی در موفقیت‌های مراکز علمی راهگشا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شمس‌الله مریجی در نشست علمی «خوانشی از سیره علمی و عملی علامه محمدتقی مصباح یزدی» که با محوریت بررسی ابعاد شخصیتی و علمی این عالم دینی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: توصیه‌های ایشان در مسیرهای علمی همواره راهگشا بود و امروز این موفقیت‌ها در مراکز مختلف علمی کشور از جمله دانشگاه باقرالعلوم(ع)‌ به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به بهره‌گیری 30 ساله از توصیه‌ها و رهنمودهای آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: این عالم بزرگوار در ابتدا، وسط و پایان کار خود دین رسول‌الله(ص) را مورد توجه قرار داد و دین و تببین ارزش‌ها برای وی از اهمیت بالایی برخوردار بود. 

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: علامه مصباح‌یزدی برای اینکه دین پیامبر اسلام(ص) تبیین، ترویج و تبلیغ شود، خود را فدا کرد و در این مسیر، مرکزی را نیز برای آموزش بنا نهاد تا افرادی که در آن آموزش می‌بینند، در ابتدا، وسط و پایان کار خود دین اسلام را ملاک قرار دهند. 

وی افزود: آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی هیچ‌گاه نمی‌خواست خودش به لحاظ علمی و عملی محل رجوع باشد و نظر او این بود که مصباح‌ها باید تکثیر شوند تا هر فردی توانمندی داشته و بتواند مباحث خود را حل کند و با ایجاد مؤسسه امام خمینی(ه) به تربیت این نیروها پرداخت. 

وی خاطرنشان کرد: علامه مصباح(ره) نه تنها دین را در حاشیه قرار نداد، بلکه شاگردان موفقی را تربیت کرد که امروز جامعه علمی از آن‌ها بهره‌مند هستند.  

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما