جمعه 10 فروردين 1403   12:04:05

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس هیئت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی:

ماه رمضان فرصتی مناسب برای بیان احکام شرعی

  • خلاصه :حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده در دومین روز از برگزاری سلسله نشست های ماه مبارک رمضان 1444(ه.ق) ویژه مبلغان اعزامی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای بیان احکام شرعی بوده و مناسب است مبلغان بخشی از وقت تبلیغی خود را به این امر اختصاص دهند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام و المسلمین حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده رئیس هیئت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی  در دومین جلسه از سلسله نشست های ماه مبارک رمضان 1444(ه.ق) ویژه مبلغان اعزامی که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار گردید به ارائه احکام کاربردی و روش های بیان آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده بیان کرد: با تلاش مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بخش زیادی از سوالات شرعی مربوط به بیماران و موضوع روزه گرفتن آنان پاسخ داده شده است و بیانیه ای در این خصوص تنظیم شده که در آینده نزدیک منتشر خواهد گردید.

وی در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای بیان احکام شرعی بوده و مناسب است مبلغان بخشی از وقت تبلیغی خود را به این امر اختصاص دهند.

رئیس هیئت امنای مؤسسه موضوع شناسی احکام فقهی گفت: در روش بیان احکام باید به ملاک های انتخاب مسائل همچون «نیاز مخاطبان»، «سطح فهم مخاطب»، «زمان در اختیار» و «موقعیت و مناسبت جلسه» توجه ویژه نمود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما