جمعه 10 فروردين 1403   12:01:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

حجت الاسلام و المسلمین هادی بیان کرد:

دانش و مهارت های همسرداری لازمه داشتن یک زندگی ایده آل

  • خلاصه :حجت الاسلام هادی در سومین جلسه از سلسله نشست های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای داشتن یک زندگی ایده آل و مورد علاقه باید دانش و مهارت های همسرداری را آموخت و در متن زندگی آن را رعایت کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام مهدی هادی کارشناس و مشاور در امور مسائل خانواده در سومین جلسه از سلسله نشست های ماه مبارک رمضان که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سالن همایش های غدیر برگزار گردید در خصوص موضوع «خانواده» مطالبی را بیان کرد.
حجت الاسلام هادی اظهار داشت: سه موضوع «امور ماورائی یا به عبارت دیگر توفیقات الهی»، «اموربیرونی و اطلاعات» و «ویژگی های درونی انسان» نقش به سزایی را در موفقیت یک فرد در عرصه های ایفا می کند.
این کارشناس خانواده در ادامه مطالب خود به ارائه تعریف از واژه استعداد پرداخت و افزود: استعداد آن آمادگی ذاتی که نیاز به آموزش را ندارد می باشد و افرادی که در بعضی از موارد فاقد استعداد هستند باید با تلاش و کوشش این امر را جبران نمایند. دانش و مهارت نیز آن دسته از مجموعه اطلاعات توانمدی هایی گفته می شود که به دانایی و توانایی یک فرد منجر شود.
این متخصص روانشناس خاطر نشان کرد: انسان برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود باید دانا و توانا باشد یا به عبارت دیگر دانش و مهارت های مورد نیاز را کسب نماید. امور خانواده و روش همسرداری از مواردی است که دانش و مهارت ویژه ای را می طلبد و برای داشتن یک زندگی ایده آل و مورد علاقه باید آن را آموخت و در متن زندگی رعایت کرد.
حجت الاسلام هادی تصریح کرد: در حوزه کسب مهارت و دانش همسرداری باید به هفت موضوع «خودآگاهی ارتباطی»، «همسرشناسی»، «ارتباط موثر همسران»، «مدیدریت هیجان ها در خانواده»، «ساختار و مرزها در خانواده»، «حل تعارض» و «صمیمیت افزایی همسران» توجه ویژه نمود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما