جمعه 31 فروردين 1403   09:28:39

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

اخلاص، پشتکار و توفیق الهی مهم‌ترین ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله موسوی لاری

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مراسم نکوداشت آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری بیان کرد: مرحوم آیت‌الله موسوی لاری یکی از چهره‌های برجسته در عرصه تبلیغ جهانی دین اسلام، فعالیت های بسیاری را در نشر معارف دینی انجام داده و اخلاص، پشتکار و توفیق الهی را می توان از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مراسم نکوداشت آیت الله سیدمجتبی موسوی با قرائت پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سالن همایش های غدیر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد: در ایامی که به تعبیر رهبر انقلاب؛ دشمنان ایجاد ناامیدی را محور فعالیت های خصمانه خود قرار داده اند، برگزاری جلسات تکریم علما و فضلا علاوه بر تقدیر از فعالیت ها و تکریم شخصیت آنان باعث امید بخشی و تثبیت قلب طلاب و مبلغان جوان می گردد.
وی در ادامه به مهمترین ویژگی های مرحوم آیت الله موسوی لاری اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری یکی از چهره‌های برجسته در عرصه تبلیغ جهانی دین اسلام، فعالیت های بسیاری را در نشر معارف دینی انجام داده و  اخلاص، پشتکار و توفیق الهی را می توان از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان برشمرد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: اخلاص و فروتنی کم نظیر آیت الله موسوی لاری مثال زدنی و رفتار و سکنات ایشان مصداق روایت «مَنْ يُذَكِّرُكُمُ اَللَّهَ رُؤْيَتُهُ»(1) بوده که ارتباط و معاشرت با وی انسان را یاد خدا می انداخت.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد پشتکار و همت والا را از دیگر ویژگی های مرحوم آیت الله موسوی لاری برشمرد و افزود: پشتکار و همت والای آیت الله موسوی لاری در  پاسخگویی به تمام مکاتبات از نقاط مختلف جهان و بدون دریافت بودجه عمومی یا دولتی را می توان از ویژگی های منحصر به فرد ایشان نام برد.
وی اظهار داشت: ولادت آیت الله موسوی لاری در یک خانواده پاک و متدین و همچنین آثار متعدد و کاربردی ایشان مصداق بارزی از آیه مبارکه «وَالْبَلَدُ الطَّيِّبُ يَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ» می باشد که این امر جز به توفیق الهی محقق نمی شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما